Gå til innhold

Utvask av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal nå flytte ut av min leide og møblere leilighet for å flytte inn i nykjøpt leilighet (YAY). Lurer litt på hvor nøye jeg skal vaske ut? Møblene blir jo stående igjen, det gjelder da sofa, seng, spisebord og hyller osv. Tenker jo såklart at badet skal vaskes ned og grundig, men hvordan bør jeg gjøre i stuen?
Skal sies at leiligheten skal selges i etterkant, og huseier skal bruke ca 14. dager etter at jeg har flyttet ut til å klargjøre leiligheten for overtakelse. Den er også nymalt, innen de siste par mnd, på både soverom og stue/kjøkken.

Anonymkode: e922d...dd9

Skrevet

Du må vaske slik at det blir rent. Flytt møblene og støvsug/vask der de har stått.

Skrevet

Ja, det skal jeg såklart gjøre. Men tenker mer på grundighet ifht. vegger/tak/sluk o.l.? Som sagt så skal huseier bruke 14 dager i etterkant av dette for å klargjøre leiligheten før overtakelse til ny eier. 

Anonymkode: e922d...dd9

Skrevet

Det kommer an på hvor skittent det er. En slektning leide nylig rengjøringsbyrå for flyttevask, og da tørrmoppet de vegger og tak. Men kjøkken og bad må vaskes grundig, sluk, dørkarmer, lysbrytere og andre steder hvor vi setter hendene bør få en omgang med såpevann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...