LilleBille Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Bedre enn hostesaft.. tror nok det er greit nok for barna hjemme .. og dessuten er det bra for sexlivet ... endelig er det noen som har skjønt det... (forskere etter mitt hjerte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Mye snakk det var om sjokolade for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Bedre enn hostesaft.. tror nok det er greit nok for barna hjemme .. og dessuten er det bra for sexlivet ... endelig er det noen som har skjønt det... (forskere etter mitt hjerte) Jeg så at det er det aktive stoffet (theobromine) som ble benyttet i undersøkelsen TV2 henviste til. Dette er det samme stoffet som kan ta liv av hunder, hester og andre dyr om de spiser for mye sjokolade. De nedbryter dette stoffet mye langsommere enn mennesker. Pass på ikke å gi mye sjokolade til bikkja neste gang den ser tuslete ut Forøverig roter TV2 igjen. Det er mest theobromine i mørk sjokolade, mens bildet i artikkelen viser en vanlig lys melkesjokolade som jo egentlig er en bastard av en sjokolade - men god er den ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Uansett - sjokolade er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 24. november 2004 #5 Del Skrevet 24. november 2004 Nå har jeg som spiser salt lakris lyst på mer sex enn minn mann som spiser sjokolade. Forsetter med lakrisen min jeg og viten om at vi er utenfor normalen (der jeg trives best) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå