Gå til innhold

Bruker du kontanter?

Bruker du kontanter?  

21 stemmer

1. 1. Bruker du kontanter?

• Ja
      19
    • Nei, aldri
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på hvor stor prosent av dem som er på kg som bruker kontanter. Svar ja om du bruker det, og nei om du så og si aldri bruker det.

Endret av Hapi
Endret fra at man svarer nei om man aldri bruker det, til å svare nei om man *nesten* aldri bruker det.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg bruker kontanter.

Anonymkode: 7fad2...01a

Skrevet

Bruker alltid kontanter. Eneste gangen jeg bruker kort (utenom nettkjøp altså) er når jeg tar ut penger i minibanken.

Anonymkode: eb574...1aa

Skrevet

Svært sjeldent, men det hender jo fortsatt at det dukker opp situasjoner hvor man bruker kontanter. Tror du skal lete lenge før du finner noen som aldri bruker det.

Skrevet

Ja. Jobber en del svart, så har alltid noen kontanter liggende rundt som jeg helst bruker først.

Anonymkode: 0d4ce...e6b

• Liker 1
Skrevet

Kan vel stort sett si at jeg bruker kontanter om jeg handler for under 100,-, og kort over. Kommer selvsagt an på hvor mye kontanter jeg har, men det er omtrent annenhver gang kontanter og kort.

Skrevet

Veldig sjelden. Har alltid en hundrelapp eller to i lommeboka om det skulle trengs (feks at buss-appen ikke fungerer og jeg må betale kontant).

Anonymkode: fba6a...37e

Skrevet

Bruker aldri kontanter. 

Det er like kleint hver gang småungene i nabolaget her kommer på døra og skal selge kaker...

Anonymkode: 5ba6e...ed4

Skrevet

Bruker kun kontanter nå. 

Skrevet

Jeg bruker kontanter, og jeg føler meg som en idiot. Det skal visst være så mye mer vanlig å betalte med kort. I butikkene tar de det som en selvfølg at kundene betaler med kort, og de må som regel trykke avbryt på kortautomaten, for jeg kommer med kontanter.

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Vi bruker begge deler. Vil komme an på situasjonen. 

Skrevet

NEVER!!

Anonymkode: c7c11...185

Gjest Jacklost
Skrevet

Ja, alltid. Jeg stoler ikke på banken, spesielt ikke etter det som skjedde sist år...

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Ja, alltid. Jeg stoler ikke på banken, spesielt ikke etter det som skjedde sist år...

Hva skjedde?

Anonymkode: 6c20e...c9e

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde?

Kontoen min ble tappet for 11 tusen. Jeg fikk igjen pengene av banken et par uker senere men opplevelsen og frykten for at det skal skje igjen forsvinner aldri.. Jeg unner ingen å oppleve noe slikt

Skrevet
4 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Kontoen min ble tappet for 11 tusen. Jeg fikk igjen pengene av banken et par uker senere men opplevelsen og frykten for at det skal skje igjen forsvinner aldri.. Jeg unner ingen å oppleve noe slikt

Fant du ut hvordan du ble svindlet, eller forsvant de bare?

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fant du ut hvordan du ble svindlet, eller forsvant de bare?

De ble tatt ut av noen folk som bestilte billetter til et annet land

Skrevet
1 time siden, Kara W skrev:

Svært sjeldent, men det hender jo fortsatt at det dukker opp situasjoner hvor man bruker kontanter. Tror du skal lete lenge før du finner noen som aldri bruker det.

Godt poeng, endret det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...