Gå til innhold

blodprøve hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! :)

Jeg var hos legen på mandag å avtalte å ta noen blodprøver. Kunne ikke ta de der å da siden den ene måtte tas om morningen så jeg måtte da komme tilbake en annen dag. Fjern som jeg er har jeg glemt absolutt alt legen sa da jeg var inne siden jeg var så stressa. Han sa noe om at han skulle skrive et ark om hvilke prøver jeg skulle ta, men jeg har ikke fått noe ark, så hvordan får jeg tak i det arket? Er det elektronisk kanskje? Om jeg dukker opp på legekontoret i morgen tidelig, får jeg tatt de prøvene da sannsynligvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, sjokoladeelskeren skrev:

Heihei! :)

Jeg var hos legen på mandag å avtalte å ta noen blodprøver. Kunne ikke ta de der å da siden den ene måtte tas om morningen så jeg måtte da komme tilbake en annen dag. Fjern som jeg er har jeg glemt absolutt alt legen sa da jeg var inne siden jeg var så stressa. Han sa noe om at han skulle skrive et ark om hvilke prøver jeg skulle ta, men jeg har ikke fått noe ark, så hvordan får jeg tak i det arket? Er det elektronisk kanskje? Om jeg dukker opp på legekontoret i morgen tidelig, får jeg tatt de prøvene da sannsynligvis?

Ja, du får tatt de. Legen leverer arket til de som skal ta prøven hvis det ikke går elektronisk. Lykke til😊

Skrevet

Bare gå på legekontoret i morgen. Rekvisisjonen sendes med prøvene, så den skal du ikke bry deg om :) 

Anonymkode: bbc1d...53d

Skrevet

Tusen takk for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...