sjokoladeelskeren Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Heihei! Jeg var hos legen på mandag å avtalte å ta noen blodprøver. Kunne ikke ta de der å da siden den ene måtte tas om morningen så jeg måtte da komme tilbake en annen dag. Fjern som jeg er har jeg glemt absolutt alt legen sa da jeg var inne siden jeg var så stressa. Han sa noe om at han skulle skrive et ark om hvilke prøver jeg skulle ta, men jeg har ikke fått noe ark, så hvordan får jeg tak i det arket? Er det elektronisk kanskje? Om jeg dukker opp på legekontoret i morgen tidelig, får jeg tatt de prøvene da sannsynligvis?
Sh999 Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, sjokoladeelskeren skrev: Heihei! Jeg var hos legen på mandag å avtalte å ta noen blodprøver. Kunne ikke ta de der å da siden den ene måtte tas om morningen så jeg måtte da komme tilbake en annen dag. Fjern som jeg er har jeg glemt absolutt alt legen sa da jeg var inne siden jeg var så stressa. Han sa noe om at han skulle skrive et ark om hvilke prøver jeg skulle ta, men jeg har ikke fått noe ark, så hvordan får jeg tak i det arket? Er det elektronisk kanskje? Om jeg dukker opp på legekontoret i morgen tidelig, får jeg tatt de prøvene da sannsynligvis? Ja, du får tatt de. Legen leverer arket til de som skal ta prøven hvis det ikke går elektronisk. Lykke til😊
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Bare gå på legekontoret i morgen. Rekvisisjonen sendes med prøvene, så den skal du ikke bry deg om Anonymkode: bbc1d...53d
sjokoladeelskeren Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2016 Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå