AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hei! Vet ikke om jeg har truffet helt på riktig forum her. jeg skal fornye passet mitt i morgen, men bor ikke på den adressen jeg er sist registrert på, så de kan ikke sende passet dit, er jeg nødt til å endre det nå, bor kun midlertidig der bor nå og har all post på email. kan man hente ut passet på politistasjonen eller oppgi ønsket leveringsadresse? Anonymkode: 23e5a...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 27. oktober 2016 #2 Del Skrevet 27. oktober 2016 Du kan iallefall hente på politistasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 27. oktober 2016 #3 Del Skrevet 27. oktober 2016 De spør etter hvilken adresse du bor på☺ da sender de der dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jent passet ditt på politiets passkontor. Så slipper du at det blir rotet bort. Anonymkode: d98ed...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Del Skrevet 28. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vet ikke om jeg har truffet helt på riktig forum her. jeg skal fornye passet mitt i morgen, men bor ikke på den adressen jeg er sist registrert på, så de kan ikke sende passet dit, er jeg nødt til å endre det nå, bor kun midlertidig der bor nå og har all post på email. kan man hente ut passet på politistasjonen eller oppgi ønsket leveringsadresse? Anonymkode: 23e5a...8d3 Du kan ikke få sendt pass til en annen andresse enn den du er registert på i folkeregisteret. Du kan derimot hente passet på en annen politistasjon i landet, om du skulle ønske det, eller på den du går for å bestille passet. Anonymkode: 5c79b...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå