AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har lagt ut et bilde i en gruppe på facebook. Jeg har fått tilbakemelding på at andre ikke kan se dette. Jeg kunne ikke se at jeg fikk opp noe alternativ på hvilken måte jeg skulle publisere bildet. Når jeg legger bildet på en venns profil får jeg opp at vennen jeg poster bildet hos bestemmer hvem som kan se bildet. Hva kommer det av andre ikke kan se bildet i denne gruppen? Er det mulig å forandre personverninstillinger på bilder som allerede er postet? Og hvor finner jeg på min hvem pc hvem som kan se bildene mine? Anonymkode: 9ef87...8e0
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Bildene kan bare sees av de du gir tillatelse for å se de. Standard er som følger. 1. Kun deg. 2. Kun deg og dine venner. 3. Kun deg, dine venner og deres venner. 4. Alle. Det er forskjell om du laster opp et bilde til en gruppe eller om du deler et bilde med en gruppe.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 11 timer siden, 2Bhonest skrev: Bildene kan bare sees av de du gir tillatelse for å se de. Standard er som følger. 1. Kun deg. 2. Kun deg og dine venner. 3. Kun deg, dine venner og deres venner. 4. Alle. Det er forskjell om du laster opp et bilde til en gruppe eller om du deler et bilde med en gruppe. Hei og takk for svar. Jeg fant feilen selv til slutt. Jeg hadde selv fått bildene fra en venn på min facebook side, som jeg igjen delte med gruppen. Problemet lå i at jeg hadde satt en grense på at det andre postet på siden min kun, kunne sees av mine venner. Anonymkode: 9ef87...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå