AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Skal være øvingslærer for første gang, og lurer på hvor mye man tjener på det? Det eneste jeg finner på nett er hvor mye man får med nedsatt tid, men jeg skal jobbe 100% ved siden av. Noen som vet? Anonymkode: 67deb...cc1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Du skal være praksislærer? Ved en ungdomsskole eller? Vet man tjener lite på det i hvert fall. Man får bittelitt nedsatt tid som blir spist opp av samtaler med studentene. Tror man tjener sånn typ 6000-7000 kr ekstra bare. Anonymkode: 70907...8e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Hei! Takk for svar, men jeg skal ikke ha noe nedsatt tid, så det er jeg som får pengene for jobben, ikke skolen jeg jobber ved. Riktig at man får noen tusen bare om man har nedsatt tid, men det skal jeg altså ikke ha.. Noen som vet hva lønnen blir da? Mener det er noen prosenter av lønnen din, men er ikke sikker.. -ts Anonymkode: 67deb...cc1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Vi laget en timeplan for å dokumentere tidspunkt for veiledning osv. Så fikk vi utbetalt en del av summen universitetet betalte for å ha oss der, men ikke alt. Veiledning fra ledelsen tok også litt. I praksis var det veldig dårlig betalt og ikke noe man gjør for pengene. husker ikke brutto sum, men fikk vel et par tusen ekstra utbetalt og da hadde vi hatt helt klart mer veiledning enn det vi satte av i timer - rett og slett fordi universitetet ikke beregner nok tid til veiledning i sine satser. Jeg hadde veldig flinke og selvgående studenter, så for min del endte vi opp på "bare" det dobbelte av avsatt tid til veiledning. hvis jeg hadde hatt veldig usikre studenter så er jeg usikker på om jeg hadde klart å avsette nok tid. Anonymkode: 5c2ff...48a
Hengebuksvinet Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Lønn i himmelen, bruker vi å si Øvingslærer er veldig givende, men avtalen er ikke spesielt god. Har nedsatt en time, ca 7500 i tillegg (for et helt år). Da har jeg 4 studenter, i 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå