Carmen_ Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Hvor har dere sett det? Høres bra ut...liker navnet Men jeg finner den ingen steder. Får ikke lest om den. Er den ny? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 De har den i alle fall på Podium frisør på Majorstua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg tror heller tvert imot at serien er på vei ut...Den er ikke listet under listen av produkter hos Redken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 23. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg tror heller tvert imot at serien er på vei ut...Den er ikke listet under listen av produkter hos Redken Jeg vet...titta der Vet jo ingenting om den da. Men siden jeg har langt hår og den heter so long så kunne det vært gøy å prøve en for langt hår... noen det virker som den er Takk begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg fikk nylig anbefalt den hos frisøren. Jeg har langt tykt hår med fall i. Har ikke prøv den enda, hadde håpa å finne den på lookfantastic men den er ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 23. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg fikk nylig anbefalt den hos frisøren. Jeg har langt tykt hår med fall i. Har ikke prøv den enda, hadde håpa å finne den på lookfantastic men den er ikke der. Har lignende hår jeg. Mener det var du som skrev om den her inne... Sett på lf selv, men nei da. Får prøve frisøren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. november 2004 #7 Del Skrevet 23. november 2004 :o Jeg har kjøpt den på Lookfantastic tidligere og var veldig fornøyd.. Rart.. da er den sikker på veg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #8 Del Skrevet 23. november 2004 De har den på Magic på Oslo City ihvertfall. Jeg har brukt den i ett og et halvt år ca, og er kjempefornøyd og kunne ikke tenke meg å bytte. MEN den har hele tiden vært vanskelig å få tak i. Aner ikke hvorfor. Noen ganger har de litersflasker på Smart Club til rundt 3-400 kroner, det er det MYE penger å spare på hvis man vet at man liker produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå