AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Noen med erfaring fra Kongsberg som studieby, som kan fortelle litt om hvordan livet er/blir? Skal studere der neste høst, og er selvfølgelig litt nysgjerrig Kommer med helt blanke ark so to speak, og jeg er litt "reservert" av meg, så bruker ofte litt tid på å åpne opp blant nye mennesker. Men vil jo ha så god studietid som mulig. Takk på forhånd for alle innspill Anonymkode: 44cd7...cfb
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Har ikke vært student her, men bor her. Norges vakreste by, og jeg stortrives virkelig! Det er så utrolig koselig her, og mange tilbud både når det gjelder butikker og fritidsaktiviteter. Gled deg. Anonymkode: 64773...17c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Det er ihvertfall bra Men lurer fortsatt på hvordan studentmiljøet/livet og skolen er. Anonymkode: 44cd7...cfb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg synes Kongsberg er en fin studentby, den er liten så det er gå avstander til alt:-) når det kommer til student miljø, så spørs det var du skal studere tror jeg... på optometri wr det ihvertfall veldig bra student miljø:-) jeg er også litt reservert av meg, men det går seg fort til følte ihvertfall jeg:-) Anonymkode: 05d3d...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Kongsberg er en fin studentby, den er liten så det er gå avstander til alt:-) når det kommer til student miljø, så spørs det var du skal studere tror jeg... på optometri wr det ihvertfall veldig bra student miljø:-) jeg er også litt reservert av meg, men det går seg fort til følte ihvertfall jeg:-) Anonymkode: 05d3d...cc7 Ja det er optometri Hvordan er fagene? tenker på matten spesielt, der jeg er "verst" ^^ Anonymkode: 44cd7...cfb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg bor her, stortrives!! Anonymkode: b3104...be4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er optometri Hvordan er fagene? tenker på matten spesielt, der jeg er "verst" ^^ Anonymkode: 44cd7...cfb 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er optometri Hvordan er fagene? tenker på matten spesielt, der jeg er "verst" ^^ Anonymkode: 44cd7...cfb Matten er faktisk ikke det værste, jeg hadde 2 i matte fra videregående, som bare var p matte og jeg klarte det. Hvis dere får samme mattelærer som oss, så er han veldig snill altså, det er bare å jobbe litt ekstra med det, og det er lov til å ha med alle hjelpemidler som ikke kommuniserer på eksamen. tviler på at de endrer det, jeg gikk første året ifjor :-) Anonymkode: 05d3d...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Oi, de andre fagene er greie, forresten, eneste minuset er at man kanskje ikke alltid føler at det er relevant for optikerstudiet da, men de fleste besår hvis man legger inn litt innsats:-) Anonymkode: 05d3d...cc7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 Okay Har bare hatt P matte fra vgs selv, så det er godt å høre Litt mer beroligende å høre fra en som går det samme som jeg skal begi meg ut på Anonymkode: 44cd7...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå