Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal kjøpe sminke til øyenbryn og lurer på hvilke merker som er gode! Jeg ønsker i pudderform slik at det ser mer naturlig ut! Setter pris på hjelp!

Anonymkode: 31be9...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anastasia Dipbrow Pomade er kjempegod. Den er ikke i pudderform, men ser veldig naturlig ut. Kjøp evt. en nyanse lysere enn du tror du må ha, blir litt mørkere på.

Anonymkode: 6ae95...849

• Liker 1
Skrevet

Anastasia har også veldig gode brynspudder! Jeg er ikke spesielt glad i dipbrowen, men varierer på pudder og penn, alt fra Anastasia Beverly Hills :)

Skrevet

Hvor kjøper dere produktene? :)

Skrevet

Bare minerals sin er bra. Mener jeg kjøpte det på enten parfymelle eller kicks

Skrevet

Anastasia :)

Anonymkode: a513a...446

Skrevet

Jeg kjøper brynspudderet til Anastasia, og supplerer i blant med blyanten deres, er superfornøyd:) Dyre men veldig drøy i bruk. Tror jeg har hatt pudderet mitt i 2 år og den er ca. halvtom, enda jeg bruker det hver dag. Kjøper på Kicks.

Anonymkode: 7c194...58d

Skrevet

Jeg har også pudderet fra Anastasia og er veldig fornøyd med det. Bruker brynskost fra ID bare minerals til påføring.

Skrevet

Holder det godt på bryene? :)

Skrevet

Dipbrow Pomade fra Anastasia holder hvertfall supergodt! Etter en lang natt på byen har jeg enda bryna på liksom, så det er et stort pluss for min del :fnise: Enig i at produktene er veldig drøy i bruk, har hatt min i 1 år og den ser såvidt brukt ut. Med dipbrow pomaden måtte jeg øve meg litt for å få det pent siden jeg alltid har vært vandt til å bruke pudder på bryna, men når man først får til så blir resultatet veldig pent og naturlig :) 

• Liker 1
Skrevet

Pudderet holder også veldig godt, kan ikke huske at jeg har hatt behov for å friske opp brynene iløpet av en dag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...