Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel ikke disse juridisk bindene som et gavekort da :ler:  Det skal vel bare være en morsomhet. 

Anonymkode: 8f2a6...ca6

Jo da, det er sikkert morsomt. 
Så lenge de brukes med vett og forstand. 
Jeg tar bare til motmele mot konseptet, da jeg ikke synes sex skal være noe den ene skal gi den andre. 
Men om man skal bruke det som et "ikke-juridisk bindene gavekort" så kan de likevel eskalere en krangel noe heftig om de brukes på feil tidspunkt. 
Mulig jeg ødelegger morroa her, men som sagt, for meg blir det helt feil. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Juniper skrev:

Jo da, det er sikkert morsomt. 
Så lenge de brukes med vett og forstand. 
Jeg tar bare til motmele mot konseptet, da jeg ikke synes sex skal være noe den ene skal gi den andre. 
Men om man skal bruke det som et "ikke-juridisk bindene gavekort" så kan de likevel eskalere en krangel noe heftig om de brukes på feil tidspunkt. 
Mulig jeg ødelegger morroa her, men som sagt, for meg blir det helt feil. 

Ærlig talt. Nå ba ts aldri om råd rundt konseptet eller om noe tilbakemeldig. Si sier du at du ga konstruktivt tilbakemelding. Tilbakemelding om hva?

Jeg synes du setter deg selv høyt, og tenker nedsettende , og lite om ts når du uten videre kommer med råd når du sier: " Jeg kommer med konstruktiv tilbakemelding på konseptet, og noen poeng som TS muligens ikke har tenkt over, men som vedkommende burde tenke over. " Hva vet du om det? Du fremstår arrogant og belærende.

Verre er det når det er du som har ingen anelse om hva konseptet går ut på. Og får det til å høres ut som noe helt annet og det du vil. 

Anonymkode: 8749a...1c6

• Liker 3
Skrevet

Har ingen erfaring med sånne gavekort, men hadde holdt sex utenfor. Ville bare virket komisk. I tillegg hadde jeg, som den egoisten jeg kan være, skrevet opp noen av mine ønsker også, for eksempel en ridetime eller fjelltur, fisketur, skitur, øyhopping, gå på kunstutstilling, og selvsagt pizzakveld for han og kompisene (hjemmelaget).

• Liker 1
Skrevet

Nakenbading

Ost og vinkveld foran peisen ( Hvis dere ikke har peis kan dere se en actionfilm )

Anonymkode: 8749a...1c6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har gitt han gavekort på blowjobs. Både til Valentines og bursdag. Blablabla, sex og kjærlighet skal man få uansett. Jeg synes det er dritkjedelig å gi BJs og han elsker det. Derfor er slike gavekort en gave med en fin tanke. Veldig uenig med Juniper.

- Du spanderer middag med øl på valgfritt sted (det er lov å velge sportspub)

- Du lager middag/frokost på sengen?

- Han vinner neste krangel (uff, denne kan være kjip ved innløsing x) )

Også så jeg en artig en en gang: "This coupon entitles you to sleep with one person of your choice after I'm dead". 

Ellers kan du dele opp den massasjekupongen.

- Fotmassasje
- Skuldermassasje
- Rumpemassasje
- Hodebunnsmassasje
- Full kroppsmassasje

Mange å velge mellom :)

Endret av Tibbie
  • Liker 1
Skrevet

Kjærlighetskuponger? Blowjob, filmkveld..:P Harry

Kan man ikke gjøre sånt uten kuponger? 

Gi han heller opplevelser utenom sånt. En kompisferie? En hyttetur/leie en hytte.. En flaske vin...

Anonymkode: 9d1da...985

• Liker 3
Skrevet
På 27. oktober 2016 den 18.36, Juniper skrev:

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

Selvfølgelig får han sex ellers også. Dette er bare for gøy, og jeg har ikke sagt at alle punktene skal handle om sex. Blowjob tok jeg fordi jeg er som en annen her som kommenterte som ikke er noe glad i å gi dette, så derfor tenkte jeg at det kunne være en gøy ting å ha med.

Jeg tror kjæresten min skjønner såpass som at han ikke skal dra frem et av disse kortene om vi har en krangel (noe vi forsåvidt aldri har heller).

Til dere andre: takk for tips :)

TS

Anonymkode: be5ab...f86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...