Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jobb som betyr noe for meg.
I dag, 17:08
Hei jeg har nå sittet det siste kvarteret å skrevet en mail til eldrehjemmet her jeg bor. Jeg har skrevet jobbsøknad, og jeg har fått skrevet ned grunnen min om hvorfor jeg søker jobb hos dem. Men jeg trenger hjelp av dere her inn før jeg sender den. Jeg er veldig usikker på rettskrivingen min, jeg har ikke dysleksi. Men på grunn av veldig mye flytting så skriver jeg veldig blandet. Jeg har en blanding av 4 forskjellige dialekter, fra ganske bredt trøndersk til fin søring. Så om jeg ikke skriver bokmål er det ingen som vil forstå meg  
(Men usikkerheten er der...)

Jeg tenker å sende denne mailen: 

Hei, har sendt en felles mail til dere jeg fant informasjon om på nettet. 
Grunnen til at jeg sender denne mailen er at jeg vil søke meg helgejobb til dere. Jeg jobber nå som lærling hos ********, der jeg jobber 8.00 til 16.00 mandag til fredag. Jeg ser ikke etter en spesiell stilling, men en stilling der jeg er i kontakt med de som bor på sykehjemmet. Da tenker jeg på alt i fra å gå tur med de eldre til å være behjelpelig med servering av mat. 
Jeg er ikke i noe økonomisk situasjon så det er ikke grunnen til at jeg søker, så en høy lønn er ikke noe jeg er ute etter. 
Grunnen til at jeg søker er at jeg er veldig opptatt av å ta vare på de eldre, jeg er veldig glad i eldre mennesker. Og etter jeg fant ut at min farfar har blitt behandlet dårlig av de ansatte på det sykehjemmet han bor på, har dette vært et sterkt ønske for meg, da jeg har lyst til å spre glede og være der for de eldre.
•••

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring heller til lederen og hør om du kan få komme til en samtale.

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Heihei94 skrev:

Har de utlyst en stilling?

Endret av exictence
Skrevet
Akkurat nå, exictence skrev:

Har de utlyst en stilling?

Nei :) Men jeg opplyser også at dette ikke er for lønnen sin skyld :) 

Skrevet

Er det tur og servering av mat du har tenkt til, eller er du også villig til bleie skift, dofølging, vasking, stelling, bæring, dusjing?

Skrevet
4 minutter siden, exictence skrev:

Er det tur og servering av mat du har tenkt til, eller er du også villig til bleie skift, dofølging, vasking, stelling, bæring, dusjing?

Jeg er villig til å gjøre alt :)

Gjest Overrasket
Skrevet
9 minutter siden, Heihei94 skrev:

Hei, har sendt en felles mail til dere jeg fant informasjon om på nettet. 
Grunnen til at jeg sender denne mailen er at jeg vil søke meg helgejobb til dere. Jeg jobber nå som lærling hos ********, der jeg jobber 8.00 til 16.00 mandag til fredag. Jeg ser ikke etter en spesiell stilling, men en stilling der jeg er i kontakt med de som bor på sykehjemmet. Da tenker jeg på alt i fra å gå tur med de eldre til å være behjelpelig med servering av mat. 
Jeg er ikke i noe økonomisk situasjon så det er ikke grunnen til at jeg søker, så en høy lønn er ikke noe jeg er ute etter. 
Grunnen til at jeg søker er at jeg er veldig opptatt av å ta vare på de eldre, jeg er veldig glad i eldre mennesker. Og etter jeg fant ut at min farfar har blitt behandlet dårlig av de ansatte på det opplevde farfar på sykehjemmet han bor på, har dette vært et sterkt ønske for meg, da jeg har lyst til å spre glede og være der for de eldre.
•••

Skrevet

Hvis du vil hjelpe til med tur, litt ekstra oppmerksomhet, måltider og sånn, så vil jeg anbefale deg å kontakte Frivillighetssentralen i ditt område. Da får du hjulpet de med ting og annen type oppmerksomhet enn mange ansatte har tid til i løpet av en vakt. Du får ikke betaling for det da. 

Skrevet
4 minutter siden, maya86 skrev:

Hvis du vil hjelpe til med tur, litt ekstra oppmerksomhet, måltider og sånn, så vil jeg anbefale deg å kontakte Frivillighetssentralen i ditt område. Da får du hjulpet de med ting og annen type oppmerksomhet enn mange ansatte har tid til i løpet av en vakt. Du får ikke betaling for det da. 

Om jeg ikke får napp på den eposten jeg sendte nå vil jeg oppsøke frivillighetssentralen her i området og snakke med de :)
Men når jeg tenker meg litt om så er jeg ikke sikker det fins noe sånt her i området.. Bor på veldig liten plass. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...