Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bt, så streken etter et par minutter. Litt tydeligere når testen har tørket. Er 9 dpo, men har også småblødd/spotta 3 dager, så tror kanskje dette er skygge/feil? ( kan hende man må zoome inn på bilde, dårlig kamera tror heg. Den er tydelig der i virkeligheten)

blir veldig glad for alle innspill!😄

IMG_0171.JPG

Anonymkode: a8a38...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke en dritt. Slutt å innbill deg ting.

Anonymkode: a2f97...006

Skrevet

Tror den er negativ.Ser ingen strek.

Anonymkode: f167e...051

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke "en dritt" jeg spør om ses. Og jeg er ikke så interessert i hva du måtte mene kjenner jeg. 

• Liker 2
Gjest SuperSonic
Skrevet

Jeg ser en strek, men jeg ville tatt en digital om et par dager for å være sikker

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet får et svar 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Bt, så streken etter et par minutter. Litt tydeligere når testen har tørket. Er 9 dpo, men har også småblødd/spotta 3 dager, så tror kanskje dette er skygge/feil? ( kan hende man må zoome inn på bilde, dårlig kamera tror heg. Den er tydelig der i virkeligheten)

blir veldig glad for alle innspill!😄

IMG_0171.JPG

Jeg syns jeg ser en strek jeg 

Skrevet

Takk for svar dere :)

Jeg er liksom helt sikker på at det er noe der. I motsetning til tidligere skyggestreker hvor jeg er litt usikker på om det er hakk i testen etc. Denne er mye tydeligere. Men jeg er litt bekymra mtp spottinga. Har hatt en exu tidligere, og har kun en eggleder igjen. Redd for å miste den siste. (Men da er jeg kanskje garantert prøverør?) Med exuen blødde jeg før og etter positiv g-test. Jaja, får la være å ta sorger, evt gleder, helt på forskudd. Kan jo være en feil/skygge.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er liksom helt sikker på at det er noe der. I motsetning til tidligere skyggestreker hvor jeg er litt usikker på om det er hakk i testen etc. Denne er mye tydeligere. Men jeg er litt bekymra mtp spottinga. Har hatt en exu tidligere, og har kun en eggleder igjen. Redd for å miste den siste. (Men da er jeg kanskje garantert prøverør?) Med exuen blødde jeg før og etter positiv g-test. Jaja, får la være å ta sorger, evt gleder, helt på forskudd. Kan jo være en feil/skygge.

Men hvorfor venter du ikke til du skal ha mens før du tester? Bortkastede penger og unødvendig å drive på med.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor venter du ikke til du skal ha mens før du tester? Bortkastede penger og unødvendig å drive på med.

Tester alltid litt før :) Kjøper bt og har råd. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser også en strek. test på nytt i morgen tidlig eller om noen dager :) 

Jeg er 5 uker nå. Og den aller første testen jeg tok var sånn som det der. Jeg var usikker på om det var en skyggestrek. I mitt tilfelle ble neste test som var dagen etter om morgenen lyyyyyse rosa.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En liten avsporing siden jeg sitter her og er litt redd for exu selv akkurat nå: Husker du hvor tidlig/sent du testet positivt den gangen du ble gravid men det endte i exu? 

Til å være såpass synlig 9 dpo tipper jeg for øvrig at denne testen tyder på graviditet :) 

Anonymkode: e872b...1ff

Skrevet
9 minutter siden, Celius89 skrev:

Jeg ser også en strek. test på nytt i morgen tidlig eller om noen dager :) 

Jeg er 5 uker nå. Og den aller første testen jeg tok var sånn som det der. Jeg var usikker på om det var en skyggestrek. I mitt tilfelle ble neste test som var dagen etter om morgenen lyyyyyse rosa.

Takk for svar og gratulerer med graviditet! :) Så spennende, jeg håper min og blir sterkere imorra. Selv om jeg også er litt redd, mtp spotting. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og gratulerer med graviditet! :) Så spennende, jeg håper min og blir sterkere imorra. Selv om jeg også er litt redd, mtp spotting. 

Takk :) spotting trenger ikke alltid å ha noe å si. Håper det går bra for deg:)

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten avsporing siden jeg sitter her og er litt redd for exu selv akkurat nå: Husker du hvor tidlig/sent du testet positivt den gangen du ble gravid men det endte i exu? 

Til å være såpass synlig 9 dpo tipper jeg for øvrig at denne testen tyder på graviditet :) 

Anonymkode: e872b...1ff

Hei! Så ikke det du hadde skrevet før nå. Men med exuen så testet jeg ikke positivt før tidligst 15 dpo, og da hadde jeg hatt noe som var ganske likt mens i noen dager. Vet ikke hvorfor jeg testa egentlig, kanskje bare man "føler" på seg noe er rart? Jeg vet iallefall at jeg testa masse - som vanlig - dpo dagene. Negativ den dagen jeg fikk "mens", som ofte er ca 12 dpo. Og når jeg testa og fikk strek, så var de veldig svake. Hakket sterkere enn den jeg har nå, men ikke mye.

Hvorfor er du redd for exu? Har du noen symptomer? Håper ikke du har det! Det er jo sjelden, så sannsynligvis er det ikke noe å frykte:hug:

Skrevet
48 minutter siden, Celius89 skrev:

Takk :) spotting trenger ikke alltid å ha noe å si. Håper det går bra for deg:)

Tusen takk! :)

Skrevet

Det er laget en samletråd for tolkning av graviditetstester. Anbefaler deg å bruke den. Den ble laget da hele prøver-forumet ble overfylt av tråder som "er denne positiv?" :)

Skrevet
6 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Det er laget en samletråd for tolkning av graviditetstester. Anbefaler deg å bruke den. Den ble laget da hele prøver-forumet ble overfylt av tråder som "er denne positiv?" :)

Ja, jeg så det litt for sent... Vet ikke åssen jeg evt flytter hele tråden, og vil jo gjerne svare de som har svart meg :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så det litt for sent... Vet ikke åssen jeg evt flytter hele tråden, og vil jo gjerne svare de som har svart meg :)

Var mere et tips hvis du trenger hjelp en annen gang (forhåpentligvis ikke) :)

Skrevet

Hva er exu?

Anonymkode: 5392f...f1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...