Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Lastet ned Opera i tillegg til at jeg har den vanlige IE. Etter at jeg innstallerte Opera får jeg ikke åpnet IE lenger, har heller ikke valgt Opera som hovedprogram for internett. Noen som vet hvordan jeg kan få kjørt begge to? Forresten må jeg bare si at Opera er noe mer uoversiktelig enn IE!
Crazee Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Det skal ikkje vera noko som helst problem å kjøra både IE og Opera samstundes, uansett om opera er sett som hovudnettlesar eller ikkje. Korleis prøver du å starta IE? Elles, bruk litt tid å konfigurere Opera slik du vil ha det - du kan endre på så og seie alt, slik at du får det som du vil. Sjølv ganske likt IE, om du det ønsker.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Forresten må jeg bare si at Opera er noe mer uoversiktelig enn IE! En Mercedes vil nok i første øyekast være mer uoversiktelig enn Lada. Ellers har du jo firefox som du kan laste ned fra www.mozilla.org , eller www.firefox.no .
Snuppelure Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Ellers har du jo firefox som du kan laste ned fra www.mozilla.org ' date=' eller www.firefox.no .[/quote'] Veldig enig!! Og så har Firefox funksjonen ctrl+t som gjør at du får tabber i en browser og slipper å ha ørten vinduer oppe samtidig.
Grooo Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Ta en titt i denne tråden så tenker jeg at du finner ut en hel del om Opera og hvorfor så mange av oss er veldig fornøyde med den
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Veldig enig!! Og så har Firefox funksjonen ctrl+t som gjør at du får tabber i en browser og slipper å ha ørten vinduer oppe samtidig. Det kan du i Opera også (ctrl + n). Vet ikke om du mente om det var en fordel i forhold til Opera.
Snuppelure Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Det kan du i Opera også (ctrl + n). Vet ikke om du mente om det var en fordel i forhold til Opera. Vet at dn funksjonen finnes i Opera også. Var ment som en fordel i forhold til Explorer. Beklager om jeg var litt uklar der. For tab funksjonen i Opera, Firefox og andre nettlesere for den saks skyld er virkelig med på å gjøre ting ryddig og oversiktlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå