Gå til innhold

Hvilken hastighet på bredbånd bør jeg ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling?

Bor alene i en leilighet. Surfer en del og streamer en del filmer/serier. 

Anonymkode: fa498...fd2

Skrevet

Det kommer litt an på kvaliteten på det du streamer, men sannsynligvis holder det med 10 Mbps. Det kan være du kan klare deg med 5 også.

Anonymkode: d4dbd...e75

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer litt an på kvaliteten på det du streamer, men sannsynligvis holder det med 10 Mbps. Det kan være du kan klare deg med 5 også.

Anonymkode: d4dbd...e75

Er type filmer og serier fra f.eks netflix. 

Har nå bredbånd 60 fra CD. Dette har jeg gratis en måned, men jeg ser ikke poenget med å betale mer for dette per måned om jeg klarer meg med mindre. 

Anonymkode: fa498...fd2

Skrevet

Er du alene trenger man strengt tatt ikke mer enn 10 (streamingleverandører sier t.o.m ofte 5), men det er greit å ha litt å gå på. Noen ganger vil man jo kanskje laste ned noe greier samtidig som man ser på serie, evt. har en gjest som tukler på sin bærbare eller telefonen og som da bruker nettet osv. 

Personlig ville jeg valgt 20 eller litt mer hvis jeg hadde vært alene, men så er det svært viktig for meg å være på nett til enhver tid siden jeg jobber med med teknologi (etterhvert eget foretak + jobb). 

Anonymkode: dce5a...eda

Skrevet

Hiver meg på tråden;

Jeg skal flytte i en leilighet, jeg streamer sumo, Netflix, gamer litt wow. Hva slags linje burde holde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...