AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg trener hjelp. Kjøpte et hus for halvannet år siden. Stod inhenting i papirer om mus. Selger har huket sv for at han ikke kjenner til mus eller andre skadedyr. Allikevel har han sprayet på skum her og der. I år er det masse mus pp loftet! Det krafser hver dag og jeg har seks felles daglig som tar tilsvarende fangst. Ser ikke muselort eller lukt. Hører dem mellom tak og gulv og får dem i fellene. Under kledningen ute er det musenetting lagt. Oppe ved takrenner er det musebånd. Flere steder er musebånd bøyd eller delvis borte / ødelagt. Tror dere musen kan klatre opp der og komme inne aldri hørt dem i veggene. Kun taket. Jeg er alene og uten særlig god råd. Forsikring dekker ikke bekjemper men skader. Men må gjøre noe. Anbefalt å ikke legge godt for da dør dem inne og skaden blir verre. Skal jeg selv kjøpe inn slike musebørster ignorerte eller engasjere firma ? Det sies at musebørster er enkelt å gjøre selv. Firma derimot gjør jobben heldt med gift. Men de koster mer enn min økonomi tilsvarer. Og gå lot forrige selger er vel mer umulig. Tips trengs for jeg blir gal av å høre dem over hodet mitt hver dag ;-( Anonymkode: 51f1b...09e
Akay Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Hvis det er sprayet for dette tidligere har du en skjult mangel og kan snakke med forsikringsselskap. Da har jo selger bevisst løyet i egenerklæringen. uansett... google litt på museband og se om du kan montere dette for å hindre dem å komme inn. Ikke noe hokus pokus å montere dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå