Dame44 Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Avsluttet langt forhold for fire år siden. Han jeg da gikk fra hadde null empati og la skylda på meg for alt som var galt i livet hans. Han begynte å bli så sjalu og kontrollerende at jeg ikke fikk lov f eks å gå på treningssenteret lenger, da han mente jeg var utro med noen der. Ja, dere ser tegninga, ganske mange psykopatiske trekk... Jeg var nokså psykisk knekt etter dette. Han har dessuten brukt barna for det de er verdt i åra etterpå for å kontrollere mitt liv. Så har jeg prøvd med nettdating etterpå (både match, sukker og møteplassen på ulike tider) men de jeg møter der er ofte veldig kontrollerende og begynner med en gang å si hvordan jeg bør kle meg og være og hva jeg har av klær/frisyrer mm som er stygt. Han siste jeg datet virket veldig seriøs men det viste seg at han bare var ute etter et raskt ligg og nå har han iallfall fått tømt seg for en stund... Noen som har noen gode tips her? Finnes det eg. normale, oppegående folk på disse nettstedene? Hvordan bør jeg forholde meg om jeg skal treffe noen??? Eller bør jeg kutte ut dating via nett da det uansett er lett å bli rammet av de mange psykopatene og playerne der? Endret 4. februar 2017 av Dame44
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 5 minutter siden, Dame44 skrev: Avsluttet langt forhold for fire år siden. Han jeg da gikk fra hadde null empati og la skylda på meg for alt som var galt i livet hans. Han begynte å bli så sjalu og kontrollerende at jeg ikke fikk lov f eks å gå på treningssenteret lenger, da han mente jeg var utro med noen der. Ja, dere ser tegninga, ganske mange psykopatiske trekk... Jeg var nokså psykisk knekt etter dette. Han har dessuten brukt barna for det de er verdt i åra etterpå for å kontrollere mitt liv. Så har jeg prøvd med nettdating etterpå (både match, sukker og møteplassen på ulike tider) men de jeg møter der er ofte veldig kontrollerende og begynner med en gang å si hvordan jeg bør kle meg og være og hva jeg har av klær/frisyrer mm som er stygt. Han siste jeg datet virket veldig seriøs men det viste seg at han bare var ute etter et raskt ligg og nå har han iallfall fått tømt seg for en stund... Noen som har noen gode tips her? Finnes det eg. normale, oppegående folk på disse nettstedene? Hvordan bør jeg forholde meg om jeg skal treffe noen??? Eller bør jeg kutte ut dating via nett da det uansett er lett å bli rammet av de mange psykopatene og playerne der? Har holdt på med nettdating i 4-5 år, aldri møtt på slike menn. Du må ha tidenes uflaks kanskje? Det verste jeg har opplevd er at fyren gir falske forhåpninger eller plutselig ikke er interessert allikevel , men aldri slike røde flagg som du nevner her.. Men nå har jeg aldri orket å bruke sukker eller møteplassen, holdt meg bare til OKCupid.com Kanskje du kan prøve det...? Anonymkode: 37b0b...1ab 3
SiljeTone Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har holdt på med nettdating i 4-5 år, aldri møtt på slike menn. Du må ha tidenes uflaks kanskje? Det verste jeg har opplevd er at fyren gir falske forhåpninger eller plutselig ikke er interessert allikevel , men aldri slike røde flagg som du nevner her.. Men nå har jeg aldri orket å bruke sukker eller møteplassen, holdt meg bare til OKCupid.com Kanskje du kan prøve det...? Anonymkode: 37b0b...1ab Men er nok en årsak til at det ikke har matchet for deg. Jeg hører mange holder på og holder på med å date men de finner aldri en kjæreste. Man kan bli oppgitt av slikt i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, SiljeTone skrev: Men er nok en årsak til at det ikke har matchet for deg. Jeg hører mange holder på og holder på med å date men de finner aldri en kjæreste. Man kan bli oppgitt av slikt i seg selv. Jeg er gift og gravid med en jeg møtte der, så jo -det matchet... de 4-5 årene var jeg ikke like aktiv og det var kun mot slutten at jeg begynte å satse på litt mer seriøse forhold, og da fant jeg det. Nettdating er litt hva du gjør det til selv... Anonymkode: 37b0b...1ab 2
lokmeister2016 Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 du bør se etter en annen type menn da du bare finner kontolerende menn:P du bør se likheten i de mennene du dater og gå for noe helt annet nestegang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå