AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Siden jeg ikke har peiling på barn håper jeg dere kan hjelpe meg. Jeg må kjøpe gave til en 2 år gammel jente og en 4 år gammel gutt. Jeg vet ikke hva barn på den alderen ønsker seg. Jeg tenkte på å bestille stoffdyr fra en veldedig organisasjon, da jeg synes det er fint å støtte en god sak i samme slengen. Kjæresten min mener stoffdyr ikke er noe for barn i den alderen. Jeg vet alle barn er ulike, men generelt, hva gir dere deres/andres barn i denne alderen? Anonymkode: 7a4a7...4bd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Duplo, lego, spill, pusslespill, bok er mye å velge i. Anonymkode: 6b29c...f5b
Amarone Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har en gutt på to år. Han hadde blitt kjempeglad for lekemat (altså liksom-mat), kasseroller og stekepanner. Og briotog, klosser til å bygge med og puslespill.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Bamser er ikke så kjekk gave, barna leker lite med dem og får oftest i lass og dungevis av det. Duplo kan være poppulært for begge, puslespill (med rundt 9-12 biter for toåring og ca 30-35 for fireåeingen), playdo er nok popp hos begge, alt i kategorien liksom-leker (liksom-mat, verktøy osv) er poppulært. alt til utklednig er popp hos min fireåring, tegne og malesaker også. Anonymkode: 8d66c...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå