Gå til innhold

Gave til 2- og 4-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har peiling på barn håper jeg dere kan hjelpe meg. Jeg må kjøpe gave til en 2 år gammel jente og en 4 år gammel gutt. Jeg vet ikke hva barn på den alderen ønsker seg. Jeg tenkte på å bestille stoffdyr fra en veldedig organisasjon, da jeg synes det er fint å støtte en god sak i samme slengen. Kjæresten min mener stoffdyr ikke er noe for barn i den alderen. Jeg vet alle barn er ulike, men generelt, hva gir dere deres/andres barn i denne alderen?

Anonymkode: 7a4a7...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duplo, lego, spill, pusslespill, bok er mye å velge i.

Anonymkode: 6b29c...f5b

Skrevet

Jeg har en gutt på to år. Han hadde blitt kjempeglad for lekemat (altså liksom-mat), kasseroller og stekepanner. Og briotog, klosser til å bygge med og puslespill. 

Skrevet

Bamser er ikke så kjekk gave, barna leker lite med dem og får oftest i lass og dungevis av det. 

Duplo kan være poppulært for begge, puslespill (med rundt 9-12 biter for toåring og ca 30-35 for fireåeingen), playdo er nok popp hos begge, alt i kategorien liksom-leker (liksom-mat, verktøy osv) er poppulært. alt til utklednig er popp hos min fireåring, tegne og malesaker også. 

Anonymkode: 8d66c...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...