Eigladjente Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Er det en ting jeg irriterer meg litt over, og som jeg lurer litt på så er det hvorfor det er så dårlig respons på KG? Jeg (og mange andre) spør om noe, kanskje 200 stk har vært innpå og lest...men kun 1 kommentar på innlegget....hvorfor er det slik? Og ofte er det slik at hvis en faktisk får en del kommentarer så er det mange som skriver ufine og uhøflige kommentarer! Hva er det som gjør at det er så lett å være "frekk" når man er anonym? Hvorfor er det slik? Endret 27. oktober 2016 av Eigladjente 2
Gjest Timaras Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, Eigladjente skrev: Er det en ting jeg irriterer meg litt over, og som jeg lurer litt på så er det hvorfor det er så dårlig respons på KG? Jeg (og mange andre) spør om noe, kanskje 200 stk har vært innpå og lest...men kun 1 kommentar på innlegget....hvorfor er det slik? Og ofte er det slik at hvis en faktisk får en del kommentarer så er det mange som skriver ufine og uhøflige kommentarer! Hva er det som gjør at det er så lett å være "frekk" når man er anonym? Hvorfor er det slik? Mulig de ikke har noe svar. Derfor velger stillhet? Bedre det enn og vri ting over til noe som ikke ble spurt om?
Salka Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Er vel bedre at de som ikke har noe svar eller råd ikke skriver noe enn å svare "vetta faen " eller noe sånt. Jeg tror ingen svarer i alle tråder de leser. Og frekke folk har det alltid vært her, spesielt etter at forumet ble så stort som det er nå. Hva slags spørsmål er det du lurer på som får så dårlig respons, har du noe konkret? 2
Sirah Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg er ofte inne å leser tråder jeg ikke svarer på. Kort og greit fordi jeg ikke har noe fornuftig å komme med i forhold til hva TS spør om.... Kommenterer ikke bare for å kommentere... 3
Gjest chisandra Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Heller dårlig respons enn svar på alt annet enn tema.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Fordi jeg enten ikke fant det interessant eller ikke hadde noe spesielt å si Anonymkode: ff017...345
Gjest Hapi Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Fordi det er mange troll her, og derfor rømmer seriøse brukere, og så blir det flere troll etc...
bopera Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 Tror nok at et stort antall medlemmer på kg er mest ute etter “Se&Hør”-saker, saker med sex, drama og sladder. Ser at de sakene som får minst respons som oftest er saker som kanskje ikke oppfyller disse kriteriene, eller som ikke legger opp til at troll kan ha ekstremt motsigende meninger for å skape provokasjon og debatt. Tror også en del av medlemmene er tause medlemmer, som bare ønsker å lese. 1
Eigladjente Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2016 13 minutter siden, bopera skrev: Tror nok at et stort antall medlemmer på kg er mest ute etter “Se&Hør”-saker, saker med sex, drama og sladder. Ser at de sakene som får minst respons som oftest er saker som kanskje ikke oppfyller disse kriteriene, eller som ikke legger opp til at troll kan ha ekstremt motsigende meninger for å skape provokasjon og debatt. Tror også en del av medlemmene er tause medlemmer, som bare ønsker å lese. Ja, et godt poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå