AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Noen som kan forklare de største forskjellene på iPad pro og air? Anonymkode: 94084...2e8
Xmir Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 iPad pro er nyere og kommer i 2 størrelser. Hovedforskjellene utover dette er prosessor, kamera, skjermteknologi (truetone), 2 ekstra høytalere.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 1 time siden, Xmir skrev: iPad pro er nyere og kommer i 2 størrelser. Hovedforskjellene utover dette er prosessor, kamera, skjermteknologi (truetone), 2 ekstra høytalere. Om man bare skal bruke den til vanlig surfing på nett og litt spill (som candy crush og lignende), trenger man da å kjøpe en iPad pro? Eller funker en air godt til det formålet? Vil Air være utdatert om en liten stund slik at det er et dårlig kjøp? Anonymkode: 94084...2e8
Akay Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Pro er vel egentlig beregnet for bedriftsmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 17 minutter siden, Den mystiske skrev: TS: Les mer her. Jeg så der før jeg lagde tråden, men det var så mye å gå gjennom og brukt med ord jeg ikke helt skjønner. Tenkte derfor å spørre her Anonymkode: 94084...2e8
Den mystiske Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så der før jeg lagde tråden, men det var så mye å gå gjennom og brukt med ord jeg ikke helt skjønner. Tenkte derfor å spørre her Anonymkode: 94084...2e8 Kort fortalt er Pro kraftigere og koster deretter. Er det noe spesifikt du er ute etter, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 De har omtrent identiske spesifikasjoner når det gjelder RAM og lagringskapasitet så jeg tipper de kommer til å få nye IOS-oppdateringer like lenge. Pro har litt bedre kamera og er litt raskere på det meste som kan være raskere, men det er neppe noe du vil merke særlig forskjell på. Anonymkode: eb656...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå