Gå til innhold

oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slet til å begynne med. Tente meg skikkelig men synes ikke smaken var så bra... Jeg begynte å suge han i dusjen, og ble mer og mer vant med smaken. Nå gjør vi det i senga når han har dusjet. 69 har blitt populært. Problemet er t han kommer hver gang jeg kommer over ansiktet hans... Ofte en fin måte å avslutte på :)

Anonymkode: f77d5...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker å gi ham, elsker å se han nyte. Elsker også hvordan penis blir hard og stram i munnen. Sæden er ikke god på smak men jeg svelger den, både for å bli kvitt griseriet men også fordi jeg elsker følelsen når han presser hele seg mot meg fordi han kommer. Rykningene i kroppen hans og stønningen. Elsker å gjøre det på uventede steder så han ikke er helt forberedt, så han bare vipper staken ut av buksa og i min munn. Elsker intimiteten det skaper mellom oss. Elsker å tilfredstille min mann. Elsker lukten av kjønnet hans og klærne hans mens jeg suger han. At han alltid er trygg på å få la meg ha penis i munnen. At han maser sån passelig selv om jeg liker best å suge ham når han ikke er helt forberedt. Jeg suger min kjære ofte og med stor glede. 

Anonymkode: e92c1...477

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...