AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har en datter på 14 år Hun har blitt mobbet siden 2.klasse, men sa aldri noe før det gikk overstreken i 6.klasse da henne løp grinende hjem før skolen var ferdig. Vi bedde om et møte sammen med kontktlæren og rektor sammen med dattra vår, men saken ble liggende. Ingenting ble gjort noe med, ingenting ble tatt alvor i. Dattra mi startet med selvskingen allerede i 6.klasse. I 8.klasse begynte henne å spise mindre og mindre. Hun spyr opp maten hvis hun føler hun har spist for mye, noen dager går hun flere dager uten mat. Hun trøste spiser mye, da spiser hun alt hun finner helt til magen sprekker nesten, hun løper så fort inn på do og er der i en halv time, setter på musikk og dusjen for å skjule det. Jeg har flere ganger banket på badet for å høre om alt e greit, men får ingenting til svar. Hun går til psykolog, hesesøster og barnevernet følger opp dem å. Men ingenting har fungert, det er akkurat det samme. Hun snakker ofte om selvmord når hun prater med pyskolog. Som en mor så blir man veldig fortvilet. Dette går utover familien også siden hun er så deprimert, når hun er lei seg blir hun ofte veldig sinna siden hun er ikke de typen som tør og vise sine svakheter. Hun har også fått seg en kjæreste, og dette har endret ganske mye. De går i samme klasse og har kjent hverandre i 12 år. Men den lillebiten som mangler for henne er selvtilitt og bli mere trygg på seg selv. Hun kommer ofte å sier "Mamma, ser du ikke at jeg bli bare værre og værre for hver år, hvis det skal fortsette slik, så vær klar til et rent hælvete når jeg ikke orker og leve mer" dette er veldig sårt og høre. Hun kjemper for å bli frisk hverdag, men noe i henne vil ikke slippe fri Anonymkode: b8bac...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå