AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Endelig har jeg fått med mannen min til å være med på en diett etter å ha mast på han i evigerheter om dette. Mannen min er helsefarlig overvektig, jeg har lenge vært beskymret for han ang. det. Han må ta av 20 kg. Målet er og gå ned 2-3 kg hver mnd. Så om noen her har noe matplan-tips, helst mat med lite kcal Anonymkode: 88c45...491
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Meld dere inn i vektklubb.no Anonymkode: 0b1fb...f3c 1
Strawberrygirl Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Tell kalorier sammen, lag mat sammen og gå tur/tren sammen 😊
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Tell kalorier. Melk.no har ulike dagsplaner p[ 1600 og 2100 kcal http://www.melk.no/helse-og-livsstil/kosthold-vekt-og-trening/ Anonymkode: e7514...df1
loppekasse Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Prøv dere på plantebasert kost. Grønnsaker kan spises i hopetall uten å gi mye kalorier.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Jeg driver med kaloritelling nå. Bruker appen lifesum. Anonymkode: 0058d...3be 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Hvilken mat liker han? (Om han er glad i fett: lavkarbo. Men ser nå du skriver helst mat med lite kalorier, så den utgår gjerne ) Jeg hadde stor suksess med Grete Roede. Tror trikset er å spise mat han liker, gjøre endringer som er til å leve med. Spis mye grønnsaker, drikk vann. For noen hjelper det med de Fjordlandrettene under/rundt 400 kcal. Metter godt, men passe porsjoner. Spis veldig gjerne egg. Det metter også godt og gir mange viktige vitaminer. Bruk rikelig med krydder. IForm, ShapeUp og den type blader har gjerne oppskrifter, noen med forslag til hvordan gjøre maten om til "slankemat" Anonymkode: d80af...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå