Gå til innhold

gå ned i vekt 20 kg på en sunn måte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått med mannen min til å være med på en diett etter å ha mast på han i evigerheter om dette.

Mannen min er helsefarlig overvektig, jeg har lenge vært beskymret for han ang. det. Han må ta av 20 kg. Målet er og gå ned 2-3 kg hver mnd. Så om noen her har noe matplan-tips, helst mat med lite kcal

Anonymkode: 88c45...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld dere inn i vektklubb.no 

Anonymkode: 0b1fb...f3c

• Liker 1
Skrevet

Tell kalorier sammen, lag mat sammen og gå tur/tren sammen 😊 

Skrevet

Prøv dere på plantebasert kost. Grønnsaker kan spises i hopetall uten å gi mye kalorier. 

Skrevet

Jeg driver med kaloritelling nå. Bruker appen lifesum. 

Anonymkode: 0058d...3be

• Liker 1
Skrevet

Hvilken mat liker han? (Om han er glad i fett: lavkarbo. Men ser nå du skriver helst mat med lite kalorier, så den utgår gjerne :) )

Jeg hadde stor suksess med Grete Roede. Tror trikset er å spise mat han liker, gjøre endringer som er til å leve med. Spis mye grønnsaker, drikk vann.

For noen hjelper det med de Fjordlandrettene under/rundt 400 kcal. Metter godt, men passe porsjoner.

Spis veldig gjerne egg. Det metter også godt og gir mange viktige vitaminer. Bruk rikelig med krydder.

IForm, ShapeUp og den type blader har gjerne oppskrifter, noen med forslag til hvordan gjøre maten om til "slankemat"

Anonymkode: d80af...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...