AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Hvor mye vin/øl/drink drikker du i uken? Er det mye å drikke 1-3 l vin i uken fordelt utover fra søndag-søndag? Jeg er turnusarbeider, og jobber 2-3-4 * natt PR uke og har mye fri ellers. Jeg har 2 barn og er bonusmamma til 3. Jeg og kjæresten min kan fint ta noen glass vin annenhver dag. Hvordan vin/drikkevaner har dere? Må legge til at vi aldri drikker oss fulle!! Ikke på fest heller (vi er veldig sjelden på fest, vi liker bedre å være hjemme i vårt eget selskap) Anonymkode: ad39b...689
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Vi er veldig opptatt av vin, er med i vinklubb og har reist mye på vingårder rundt om i Europa. Vi har voksne barn hvorav en bor hjemme enda. Jeg har ikke noe problem med å si at jeg lett kan ta meg et glass vin både på en mandag og en onsdag, tror kanskje vi drikker litt mer vin enn gjennomsnittet. I likhet med ts er også vi sjelden på fest, så det blir ikke mer enn et glass eller to i helgen heller. Vi drikker ikke annen alkohol enn vin, men det er kun de 4-5 siste årene at vi drikker vin i uka. Vi drakk veldig lite alkohol da barna var små, da var det mer fest i helgene når vi hadde barnefri. Har tenkt mye på dette at vi faktisk drikker ofte vin, men det gjør jo forøvrig hele Sør-Europa også, og vi drikker som sagt ikke mye i helgene/er mye på fest. Anonymkode: 4e9a1...9b7 1
Anciol Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Tar meg en Hansa øl en gang iblant etter ungene har sovnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå