Gå til innhold

Kun gode "venner" med skilt mann med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jeg fullstendig klar over at noen helt sikkert har en haug med kritiske meninger om, men jeg forsøker i håp om faktisk gode råd!

Jeg har aldri "holdt på" med noen med barn tidligere. Men denne mannen er noen år eldre enn meg (jeg er i slutten av 20åra, han er rundt 15 år eldre) og skilte seg i sommer. Han har to barn, og bor i huset de hadde sammen, med barna annenhver uke.

Vi har ingen intensjoner om å bli et par, av ulike grunner som ikke er relevante her. Vi koser oss i hverandres selskap, er fysiske og fyller behov. Vi tilbringer en kveld eller to sammen de ukene han ikke har barna. 

Nå føler jeg meg plutselig som "den andre kvinnen". På tross av at han er singel! Når jeg går rundt i hjemmet hans ser jeg jo spor av eksen, og tydelige tegn til at barna bor der. De vet ikke om meg, heller ikke hans omgangskrets eller familie. Ikke har jeg heller noen interesse av å møte noen av hans, eller være en del av det videre livet hans. Men det føles rart. Vi har ingenting å skjule, men jeg føler meg likevel som elskerinnen som gjør noe galt, og som ikke har noe å gjøre i hans families hus..

Hvorfor? Tips?

Anonymkode: 06922...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og, forresten; 

Jeg er livredd barna skal komme uanmeldt hjem! De er store nok til å dra hjem til far etter skolen om de bestemmer seg for det! 

Skrevet

Er du sikker på at han er skilt da? Skal ikke kimse av magefølelsen din. Hvor bor han når han ikke har ungene?

Anonymkode: 14b7a...848

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at han er skilt da? Skal ikke kimse av magefølelsen din. Hvor bor han når han ikke har ungene?

Anonymkode: 14b7a...848

Jeg har lagt merke til at hennes navn fortsatt står på dørskiltet, men skilsmissen er bare noen mnd gammel, og dørskiltet er flott. Forstår at ting tar tid.

Men ja, jeg er ganske sikker. Halve garderoben står tom, det er ingen tegn til kvinnelige gjenstander på soverom eller bad. Vi har også flyttet inn nye møbler der hun tok med seg de gamle.
Han bor i huset de bodde sammen i som familie. Det er der vi treffes, og jeg føler meg ukomfortabel. Eksen flyttet ut i skilsmissen.

TS

Skrevet

Men det er da ikke så rart? Du forteller om jevnlige møter, men dere sniker og er i skjul, for eks, bekjentskapskrets og barna. Samtidig sir du "VI" har flyttet inn nye møbler. Hvis dette skal være så uforpliktende og hemmelig, og du ikke er komfortabel der, hvorfor møtes dere ikke hos deg? Hvorfor finns det et snev av "vi" i det hjemmet, hvis det bare er en plass du har deg med en random fyr?

Anonymkode: f2640...65c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ikke så rart? Du forteller om jevnlige møter, men dere sniker og er i skjul, for eks, bekjentskapskrets og barna. Samtidig sir du "VI" har flyttet inn nye møbler. Hvis dette skal være så uforpliktende og hemmelig, og du ikke er komfortabel der, hvorfor møtes dere ikke hos deg? Hvorfor finns det et snev av "vi" i det hjemmet, hvis det bare er en plass du har deg med en random fyr?

Anonymkode: f2640...65c

Han trengte nye møbler, jeg jobber med interiør, så det ble naturlig at han ba om hjelp til å finne det perfekte møbelet. Det er ganske enkelt. Han trengte hjelp, kompisene er ikke så gode på sånt, jeg hjalp til. 

Vi møtes ikke hos meg fordi jeg bor på andre siden av byen. Han bor noen minutter fra min arbeidspass, og minutter fra sin egen. Det er praktisk. 

Han er på ingen måte en random fyr. Vi er gode venner, vi har det fint sammen.

Skrevet

Jeg forstår godt at du føler deg som "den andre kvinnen" når du er i hans hjem.  Dere er ikke på nøytral grunn, men i hans og barnas hjem.  Når du ikke ønsker å involveres og vite noe om hans dagligliv, så kan du ikke beskytte deg mot dette så lenge dere treffes i hans og barnas hjem.  Et hjem forteller mye om de som bor der.  

Skal du unngå følelsen av å være en hemmelig inntrenger, som er redd for at barna hans en dag står i døren, så må dere finne en annen løsning for hvor dere skal treffes.    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...