AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Dere som jobber som selgere; hvordan er det egentlig? Brenner dere for salg? Jeg trenger virkelig en jobb, og det ligger jo en del salgsjobber ute. Men jeg vet virkelig ikke om jeg skal søke på slike jobber; jeg brenner jo ikke for salg akkurat, og jeg vet at oppsøkende salg er utrolig slitsomt for de som utsettes for det. Men så trenger jeg pengene da. Er det noen som trives i en salgsjobb? Hvordan er jobbhverdagen deres? Fastlønn eller provisjonslønn? Anonymkode: 199c5...c4e
prometheus0101 Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Har Fastlønn og provisjon det er ærlig bare å prøve ut. I tm bransjen går det raskt ila. 2-3mnd vet du om du passer inn eller ikke. Det er mye gjennomtrekk og mange får nye/høyere stillinger på kortere tid kontra andre bransjer. Du har ingenting å tape. Enten er du den fødte selger som tjener mye og får pynt på CVen eller så har du brukt 2mnd av livet ditt og tjent lommepenger? Hva har du å tape? Hva er det som holder deg igjen? Tiden du bruker på å være ubesluttsom kommer aldri tilbake og blir sunk cost. Join oss davel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå