AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Lang historie kort; Min kjæreste gjennom 2 år (nå eks etter at han gjorde diverse som ikke var greit) har nå fortalt meg at han venter barn med en annen. Greit nok det! Men dagen før han fortalte meg dette fant jeg selv ut at jeg var gravid. Ca 8 uker på vei. Innvikla situasjon. Hun andre vet ikke om min graviditet. Han har ikke tatt kontakt eller snakka med noen av oss. Han påstår hans forhold med henne skjedde rett før det ble slutt mellom oss, så en logisk konklusjon er at det er omtrent 2 uker mellom våre terminer. Hva søren gjør jeg?! Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Anonymkode: db743...7a7 1
Gjest O.G. Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg ville slått opp og tatt abort og aldri snakket med ham igjen, rett og slett fordi jeg ville ikke hatt barn med en fyr som driver og renner rundt og har ubeskyttet sex med Gud og hvermann.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg ville personlig avsluttet den graviditeten, uten tvil. Skulle du beholdt må du selvsagt fortelle ham om dette. Anonymkode: df8de...642 25
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg ville slått opp og tatt abort og aldri snakket med ham igjen, rett og slett fordi jeg ville ikke hatt barn med en fyr som driver og renner rundt og har ubeskyttet sex med Gud og hvermann. Enig i dette.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville personlig avsluttet den graviditeten, uten tvil. Skulle du beholdt må du selvsagt fortelle ham om dette. Anonymkode: df8de...642 Jeg har fortalt han. Men han slutta bare å svare meg da. Prøvde å ringe han i går, men han ville ikke snakke. Anonymkode: db743...7a7 1
strawberry Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Synes ikke du skal ta abort slik som alle over her skriver, med mindre det er noe du SELV ønsker! 27
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg hadde grått. Og antageligvis tatt abort, men det er jo din sak. Han er en eks? Hvis det er noe å le av her, må det være hvis du virkelig ønsker et barn uten far. Gi blaffen i ham, og i hvertfall i denne andre damen og hennes graviditet eller ikke, og tenk kun på deg selv, din situasjon og hva du ønsker. Helt uten han. Anonymkode: 0fc30...2c6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 Denne suppa hadde jeg ikke født et barn inn i, nei... Anonymkode: 653bf...b6b 20
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #9 Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fortalt han. Men han slutta bare å svare meg da. Prøvde å ringe han i går, men han ville ikke snakke. Anonymkode: db743...7a7 Vel, da vet du i det minste hvor han står ang. dette... Anonymkode: df8de...642 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #10 Skrevet 27. oktober 2016 Personlig tror jeg at grunnen til at han fortalte om den andre graviditeten til meg var for at jeg skulle blir lei meg og sjalu. Det var jeg som dumpa han. I stedet fikk han til svar at jeg også var gravid. Da fikk han panikk. Siden har jeg ikke hørt noe mer. TS Anonymkode: db743...7a7 4
Cleopatra. Skrevet 27. oktober 2016 #11 Skrevet 27. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne suppa hadde jeg ikke født et barn inn i, nei... Anonymkode: 653bf...b6b Ikke jeg heller. Hadde ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt faktisk. 3
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2016 #12 Skrevet 27. oktober 2016 Det første du må ta standpunkt til er om du ønsker å beholde eller ikke. Er du motivert til å være alenemor? Det er ganske tøft, men det går jo. Vil du evt. angre og slite mye i ettertid av en abort? Når du så har funnet ut om du vil beholde eller ikke, så må du jo faktisk prøve å få kontakt med x-kjæresten. Kanskje greit å la det gå en uke eller to slik at han får fordøyd det hele. Så kan du dersom han ikke svarer deg, sende en sms hvor du forteller at du ønsker å beholde og at du håper han vil stille opp for sitt framtidige barn. Det enkleste valget er sannsynligvis å ta abort og gå videre i livet, men det er jo ikke alltid sånn at det enkle er det beste. Den eneste som kan vite hva som blir rett for deg, er deg. Det nytter ikke å spørre hva andre ville gjort, da folk har ulike syn på dette med abort. For noen er det null problem, for andre er det totalt utelukket, mens for andre igjen er det noe midt i mellom. En sak som må tenkes og vurderes fram og tilbake før en klarer å bestemme seg. 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #13 Skrevet 27. oktober 2016 Det er nok lett å skrive på nett at man ville tatt abort,men irl er det jo ikke så lett likevel. Det er jo ditt barn du har i magen. Jeg tror jeg ville bært frem barnet hvis du har gode forutsetninger for å klare deg som alenemor. Det er jo tross alt mange barn som kun vokser opp med en forelder,og det går jo fint med de aller fleste. Kanskje til og med bf involverer seg etterhvert og, hvem vet. Til syvende og sist er det kun ditt valg ts. I og med at di faktisk spør om råd her,så tyder det jo på at du er veeeldig i tvil, og da spørs det jo om du klarer å utføre en abort. Lykke til Anonymkode: 18cfe...486 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #14 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har allerede et barn med denne mannen. Hun er 1 år. TS Anonymkode: db743...7a7
Pinkee Skrevet 27. oktober 2016 #15 Skrevet 27. oktober 2016 Abort eller ikke, det er noe du må kjenne på selv, om du klarer. Ikke alle klarer å ta abort, så der bør du være sikker i din sak. Slik det ser ut akkurat nå, så blir du helt-alene mor, men bf har fått et sjokk, så kanskje det skjer endringer fra han side, etterhvert. Det eneste du kan gjøre der, er å sende han en melding om at hvis han har noen meninger i saken, så er det opp til han å ta kontakt. ellers bestemmer du helt selv. Kan det være lurt å ta kontakt med Amathea? Der får man visst ganske god rådgivning rundt slike problem. Lykke til med valgene
minister-mio Skrevet 27. oktober 2016 #16 Skrevet 27. oktober 2016 Har du testa deg for smittsomme kjønnssykdommer? 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #17 Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Har du testa deg for smittsomme kjønnssykdommer? Det er noe av det første jeg skal gjøre!! Blir ikke overraska om jeg har pådratt meg et par, for å si det sånn. Anonymkode: db743...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #18 Skrevet 27. oktober 2016 19 minutter siden, O.G. skrev: Jeg ville slått opp og tatt abort og aldri snakket med ham igjen, rett og slett fordi jeg ville ikke hatt barn med en fyr som driver og renner rundt og har ubeskyttet sex med Gud og hvermann. Nå har vi allerede et barn fra før også. Men jeg er enig meg deg! TS Anonymkode: db743...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #19 Skrevet 27. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde grått. Og antageligvis tatt abort, men det er jo din sak. Han er en eks? Hvis det er noe å le av her, må det være hvis du virkelig ønsker et barn uten far. Gi blaffen i ham, og i hvertfall i denne andre damen og hennes graviditet eller ikke, og tenk kun på deg selv, din situasjon og hva du ønsker. Helt uten han. Anonymkode: 0fc30...2c6 Ja, han et en eks. Men også en person jeg må ha i livet mitt, så dessverre ikke så lett å gi blaffen Anonymkode: db743...7a7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #20 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg fikk barn med en sånn. Vi er godt voksne (42 begge to i dag), og i dag er sønnen MIN 3,5 år. Jeg skriver min, for barnefar dro når barnet var 9 uker gammel. Har ikke hørt en lyd etter det, men vet at han lever og har det bra. Tenk deg godt om <3 Anonymkode: 70b9a...ead 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå