AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hvordan kommer man seg videre fra bekjent til venn? Jeg har aldri lært meg dette, og har derfor få venner nå. Har ei venninne (og mannen hennes er jo en kompis), og 2 som jeg er litt med nå og da. Ville gjerne hatt flere, for det kan bli ensomt etter hvert. Vil gjerne ha flere venner som jeg kan være med, både med og uten barn. Savner det å ha noen å finne på noe med. Alt fra playdates med unger, til shopping uten barn. Saken er at jeg har veldig mange bekjente.. Alt fra naboer, foreldre til barna i bhg, barnas venners foreldre, kollegaer osv.. Har ikke noe problem med å bli kjent med nye folk.. Men det stopper liksom der. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli mer kjent, eller komme til neste steg, om dere skjønner hva jeg mener... Vet ikke hva koden er.. Det er så vanskelig. Anonymkode: 82ae4...091 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Del Skrevet 27. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kommer man seg videre fra bekjent til venn? Jeg har aldri lært meg dette, og har derfor få venner nå. Har ei venninne (og mannen hennes er jo en kompis), og 2 som jeg er litt med nå og da. Ville gjerne hatt flere, for det kan bli ensomt etter hvert. Vil gjerne ha flere venner som jeg kan være med, både med og uten barn. Savner det å ha noen å finne på noe med. Alt fra playdates med unger, til shopping uten barn. Saken er at jeg har veldig mange bekjente.. Alt fra naboer, foreldre til barna i bhg, barnas venners foreldre, kollegaer osv.. Har ikke noe problem med å bli kjent med nye folk.. Men det stopper liksom der. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli mer kjent, eller komme til neste steg, om dere skjønner hva jeg mener... Vet ikke hva koden er.. Det er så vanskelig. Anonymkode: 82ae4...091 Jeg har ikke det problemet. Jeg blir lett kjent med folk, men det har vel med miljøet å gjøre. Med andre ord, jeg vet ikke helt. Spør om å få bli med kanskje? Selv er jeg vant til at sånt går litt av seg selv egentlig så jeg har ikke noen kode på det. Vær deg selv så vil jeg tro det går av seg selv. Anonymkode: 31391...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tar du noe som helst initiativ fra å gå til bekjent til venn men noen som du kan være intressert i som venn da? Spør om de vil ta en kaffe/ et glass vin/ gå en tur/ bli med på et treningspass / hva som helst? Vil du bli venn med noen av dine bekjente, må du nesten tilbringe mer tid med de enn de minuttene/timene du møter de i obligatorisk sammenheng, og da er det jo dumt å bare vente på at alle andre skal ta initiativet hele tiden? Anonymkode: 8de6b...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå