AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Hei! Jeg har før hatt erfaring med att noen her inne klarer å finne frem gjenstander som er rotet bort eller mistet, og lurer derfor på om noen kunne hjelpe meg med å finne igjen et PC-spill? Jeg har mistet et dataspill. Det er et harry potter spill, og CDplaten er mørkeblå! Tror ikke CD'en har et cover, så platen ligger løst en plass. Denne er sårt savnet, noen som har en tanke om hvor den er? Anonymkode: e9575...314
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Den ligger løst inni en slags mappe med papirer. Mulig mappen er rød eller rosa.
Gjest made4u Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Spår at den ligger nok ett sted innenfor husets fire vegger, godt bortgjemt så hvis du ikke er heldig og finner den med en tilfeldighet så kan det ta litt tid før du finner den... Får underrette alle om mine synske evner dersom dette stemmer...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Ligger under et møbel. Anonymkode: e7a5b...ca9
MajorasMaske Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Den har kilt seg fast mellom pcn og veggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå