Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg opplever en del paranormale ting. Som jeg ikke ønsker og diskutere her. men jeg tør ikke og snakke om det.

I frykt for og bli stemplet som gal og syk. Kan jeg snakke med en prest? vil jeg få diagnoser hvis jeg gjør det?

Kan jeg skrive ett brev som kun kan leses hvis jeg dør. Det skjer en del rare ting.

Jeg er ikke A4. Det jeg opplever er noe som de fleste ville kalt dumskap og galskap eller løgn.

Jeg ruser meg ikke. dette foregår ikke bare psykisk. Det skjer faktisk ting som du aldri ville trodd er sant.

Anonymkode: 25a07...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke anbefale en prest. H*n vil ikke være nøytral i denne saken, for h*n vil selvfølgelig si at det er noe som har med kristendommens Gud å gjøre du har sett. Prester er ganske godtroende og gærne. 

Anonymkode: 47a76...bf0

• Liker 1
Skrevet

Kristne tror at Jesus gikk på vannet så du har nok ikke noe å frykte hos presten.

Anonymkode: 3e38e...77b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke anbefale en prest. H*n vil ikke være nøytral i denne saken, for h*n vil selvfølgelig si at det er noe som har med kristendommens Gud å gjøre du har sett. Prester er ganske godtroende og gærne. 

Jeg er agonistiker men jeg kommer ikke på noe bedre :(

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du si noe sånt? Kjenner du overhodet en eneste prest? Har du vært til denne type samtale hos en prest? 

Endret av Arabella
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristne tror at Jesus gikk på vannet så du har nok ikke noe å frykte hos presten.

Anonymkode: 3e38e...77b

Saklig!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Jeg opplever en del paranormale ting. Som jeg ikke ønsker og diskutere her. men jeg tør ikke og snakke om det.

I frykt for og bli stemplet som gal og syk. Kan jeg snakke med en prest? vil jeg få diagnoser hvis jeg gjør det?

Kan jeg skrive ett brev som kun kan leses hvis jeg dør. Det skjer en del rare ting.

Jeg er ikke A4. Det jeg opplever er noe som de fleste ville kalt dumskap og galskap eller løgn.

Jeg ruser meg ikke. dette foregår ikke bare psykisk. Det skjer faktisk ting som du aldri ville trodd er sant.

En prest kan ikke gi deg en diagnose såvidt meg bekjent.. Det er ikke sikkert at du trenger en prest heller. En prest har ikke tilgang til mer "myndighet" enn det du har, forskjellen er sannsynligvis troen din og presten sin. Dersom du velger å gå til en prest regner jeg med at han er katolikk, eller i det minste under katolsk system, og deres ritualer med "hellig vann", krusifikser og relikvier av godt døde helgener er til ingen nytte.

Selv om du har den troen du har, så kan du jo bare prøve å be selv. Det skader ikke å prøve iallfall.

Gjest Black Amethyst
Skrevet
15 timer siden, LuxLucet skrev:

Dersom du velger å gå til en prest regner jeg med at han er katolikk, eller i det minste under katolsk system, og deres ritualer med "hellig vann", krusifikser og relikvier av godt døde helgener er til ingen nytte.

Han kan fint også gå til en protestantisk prest eller en pastor fra en eller annen frimenighet og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...