AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Har hatt to deltidsjobber + en heltidsstilling (vikariat). Nå holder jeg på å søke på nye jobber, men ser at jeg ikke har noen referanser. Deltidsjobb 1 var en typisk "ved siden av VGS jobb" med stor gjennomtrekk, min tidligere sjef her gikk bort i fjor sommer (altså død). Ingen andre ledere jobber der lenger, pluss at det er mange år siden. Deltidsjobb 2 var samme som 1, men her har sjefen flyttet til Sverige og jeg har ikke ny kontaktinfo. Ingen i andre lederstilling på plassen er der fremdeles. Ringte jobben og spurte, men de har ikke kontaktinfoen hennes (er noen år siden jeg sluttet). Vikariat: Sjefen fikk sparken 2 uker før mitt vikariat var ferdig. Uten å gå inn på detaljer så hadde hun gjort noe som gjorde at hun ble sagt opp på dagen. Tror ikke hun kan være referanse for meg, dessuten aner jeg ikke hvordan å kontakte henne (skulle jo spørre før jeg sluttet, men så ble hun plutselig borte på dagen). Ny sjef ble ikke ansatt før jeg var borte, og jeg har liksom ingen der jeg kan spørre om å være referanse. Er dette krise? Kan jeg fortelle om dette på et eventuelt intervju? Hva i all verden kan jeg gjøre? Anonymkode: 066a3...84f
stan Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Du kan jo bruke andre enn sjefer som referanse. Andre kolleger, lærere, trenere eller andre som har profesjonelle relasjoner til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå