Hopefull Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Hei. Håper på å bli litt klokere! Jeg tok en Clearblue early detection test i dag, og det kom opp en svaaaal svaaak strek innen tidsfristen. Jeg syns den ser ut til å skimte blått, og den er uten tvil like bred som kontrollstreken. Men så forstår jeg ikke helt hvordan jeg kan vite forskjell på tidlig positiv og skyggestrek. Jeg er 10dpo i dag, så kanskje det i seg selv sier at streken burde være sterkere? Wæææh, håper på svar, for dette er jaggu forvirrende 😬
noomi Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Kjøp en annen type test! Feks a1 eller en digitaltest. Jeg har selv fått slik test du beskriver med Clearblue, (flere ganger..). Streken var også synlig på bilder. Var ikke gravid. De er dessverre kjent for å gi teite streker. 10 dpo er (for) tidlig å teste. Vent til IKM eller en dag før IKM :-) Endret 27. oktober 2016 av noomi
Hopefull Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2016 På 27.10.2016 den 9.05, noomi skrev: Kjøp en annen type test! Feks a1 eller en digitaltest. Jeg har selv fått slik test du beskriver med Clearblue, (flere ganger..). Streken var også synlig på bilder. Var ikke gravid. De er dessverre kjent for å gi teite streker. 10 dpo er (for) tidlig å teste. Vent til IKM eller en dag før IKM :-) Tusen takk for svar! :-) Så utrolig irriterende at det kan komme en ugyldig strek på så dyre tester...! Men får prøve igjen på IKM dag dersom tanta ikke melder seg da *krysserfingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå