AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Bekymrer meg for om jeg er vid så i dag mens jeg brukte dildoen min på 13 cm i omkrets så klarte jeg å lirke inn fingeren på ene siden og opp i skjeden mens dildoen var inni. Det strammet veldig på fingeren min, den ble presset ganske hardt. Tror dere jeg er vid da? Hvordan kan man bite om man er vid egentlig? Jeg er så redd for å være vid nedentil da alle menn vil ha en trang mus. Så er det sannsynlig at jeg er veldig vid iom at det strammet skikkelig på fingeren min?😔 Eller hvordan tester man vidheten sin? Hehe har forresten veldig sm fingre. Anonymkode: 2ed1e...c95
PrebenTønnevik Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Du er vid. Men fortvil ikke. Du kan trene muskelene dine. Begynn med knipeøvelser. Så for å svare på spørsmålet ditt...så lenge du trener vaginaen din, er det ingen fare om du er vid eller ei. Med veltrent vagina vil du kunne gi enhver mann en eventyrlig opplevelse. Smil og vær glad du jenta mi. 1
Tibbie Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg aner ikke hva som er definasjonen på vid, men hva om du prøver sånne kuler som skal trimme vaginaen til å bli sprekere? Om de holder seg noen lunde på plass, så tror jeg ikke du er så ekstremt vid Om du er det, kan det kanskje trimmes. Eller så kan du prøve å stramme musklene dine når du har sex, sånn at det blir trangere for han.
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Høres da helt normalt ut? Jeg mener, det du beskriver er at du kan klare å tøye vagina enda litt mer når du aktivt prøver det. Dét er ikke ensbetydende med "vid". En helt annen sak er at det er massavis av faktorer som påvirker hvordan du oppleves i sengen, og hvordan du og typen/elskern/gubben passer i/rundt hverandre er bare en av de faktorene. Det er alltid en mann som passer for i deg.
Leoria Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 prøv å ikke tenk for mye på det.. Jeg hadde en periode hvor jeg stressa og mente at jeg var alt for vid, var redd for det samme som deg.. også da Når jeg fikk kjæreste knep jeg musklene hvergang han skulle inn, og tenkte mest på å knipe enn å kose meg. etterhvert fikk jeg bekreftelse på at jeg ikke var vid (heller midt i mellom trang og vid) men nå, når jeg prøver å slappe av så klarer jeg ikke, og jeg får smerter ved pentrering hvis jeg ikke er veeeldig tent så nå skulle jeg heller ønske at jeg var litt vid enn å få vondt fordi jeg spenner meg for mye.. foralldel, tren opp muskulaturen, det har mange fordeler! Men ikke vær redd for å være vid. Kvinner og menn har forskjellige strl. Og sånn er det. Og det allerviktigste er kjemien i senga, synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Det er normalt og bli litt vid/strekkes/tøyes ved sex. Hvis kvinner er så redd for å bli vid kan de ikke ha sex. Anonymkode: 9baa1...054 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Slapp av ts. Mener menn du er for vid så har de bare for små peniser. Har selv hatt sex med både trange og vide og ser ikke problemet med å ha sex med vide damer. Like deilig det. Kommer som en foss hver gang. De trangeste har det vert litt vondt for så da måtte jeg ta det veldig rolig, men det kom seg det også. Vær stolt over den fitta du har. En hadde likt deg uansett. Meg Tror det er flere med meg også.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 4 timer siden, Sjørøveren skrev: Slapp av ts. Mener menn du er for vid så har de bare for små peniser. Har selv hatt sex med både trange og vide og ser ikke problemet med å ha sex med vide damer. Like deilig det. Kommer som en foss hver gang. De trangeste har det vert litt vondt for så da måtte jeg ta det veldig rolig, men det kom seg det også. Vær stolt over den fitta du har. En hadde likt deg uansett. Meg Tror det er flere med meg også. Hvordan merker du forskjellen på trange og vide? hvor stor er forskjellen? Anonymkode: 9af4e...ef7
Gjest Sjørøveren Skrevet 27. oktober 2016 #9 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merker du forskjellen på trange og vide? hvor stor er forskjellen? Anonymkode: 9af4e...ef7 Forskjellen for meg er at det er litt trangere å komme inn i de trange. Men det går alltid. Endret 27. oktober 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #10 Skrevet 27. oktober 2016 21 minutter siden, Sjørøveren skrev: Forskjellen for meg er at det er litt trangere å komme inn i de trange. Men det går alltid. Takk for svar!! Men hvordan er de vide? Går penis rett inn liksom? Selv om det ikke er vått? Jeg lurer egentlig på hvordan en dame skal vite om hun er vid eller trang eller normal... Anonymkode: 9af4e...ef7
PrebenTønnevik Skrevet 27. oktober 2016 #11 Skrevet 27. oktober 2016 En tommelfingerregel som kan hjelpe, selv om dette ikke er en universell lov. Likevel...her er den jenter: Kan du få lett inn bunnen av en halvliter colaflaske? Hvis ja, da er du vid. Hvis du har problemer med å presse inn 1-2 fingre, ja,gratulerer du er trang. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #12 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: En tommelfingerregel som kan hjelpe, selv om dette ikke er en universell lov. Likevel...her er den jenter: Kan du få lett inn bunnen av en halvliter colaflaske? Hvis ja, da er du vid. Hvis du har problemer med å presse inn 1-2 fingre, ja,gratulerer du er trang. Ingen av delene ! Anonymkode: 2ed1e...c95 2
PrebenTønnevik Skrevet 27. oktober 2016 #13 Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av delene ! Anonymkode: 2ed1e...c95 Da er du det som kan kalles normal. Hvis du får deg en mann med en enorm kølle, så vil du være trang for ham. Hvis du derimot får en med normal penis, vil du være helt ok. Jeg har skrevet dette før, men sier det igjen....begynn å trene vaginamusklene. Det løser så mye. Da vil fitta di være nydelig og god fordi du kan melke pikken til spruten står i taket i vaginaveggene dine. Husk altså "De hellige tre T èr": trene, trene, trene!!!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #14 Skrevet 28. oktober 2016 8 timer siden, PrebenTønnevik skrev: En tommelfingerregel som kan hjelpe, selv om dette ikke er en universell lov. Likevel...her er den jenter: Kan du få lett inn bunnen av en halvliter colaflaske? Hvis ja, da er du vid. Hvis du har problemer med å presse inn 1-2 fingre, ja,gratulerer du er trang. Hvis en dame må PRESSE inn én finger når hun er våt og kåt er hun vel greit mye trangere enn hun det som er normalt for å kunne kalles trang? To fingre skjønner jeg. Men én? Det tror jeg bare et fåtall kvinner må PRESSE inn altså. Det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 9af4e...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #15 Skrevet 28. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en dame må PRESSE inn én finger når hun er våt og kåt er hun vel greit mye trangere enn hun det som er normalt for å kunne kalles trang? To fingre skjønner jeg. Men én? Det tror jeg bare et fåtall kvinner må PRESSE inn altså. Det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 9af4e...ef7 Han er vel mann siden han tror det er slik. En jomfru kan normalt få inn en finger og dermed bruke tampong. Er man så trang at man ikke får inn en finger en gang trenger man ofte litt medisinsk hjelp... Anonymkode: 9baa1...054 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #16 Skrevet 28. oktober 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er vel mann siden han tror det er slik. En jomfru kan normalt få inn en finger og dermed bruke tampong. Er man så trang at man ikke får inn en finger en gang trenger man ofte litt medisinsk hjelp... Anonymkode: 9baa1...054 Det var noe i den gata jeg tenkte... På ungdomsskolen hadde ingen av jentene hatt sex, men alle brukte blå o.b. Det var liksom "kult". :D Og får man inn en blå o.b. når man er jomfru, og ikke minst UT igjen, når man er 14-15år og ikke er våt og klar, ja da trenger man ikke presse en finger inn som voksen... Det skal sies at det å få tampongen ut igjen kunne være vondt (og er det fortsatt hvis jeg ikke slapper av i musklene. Da får man den ikke ut). Men når jeg er våt og klar er det ikke noe problem å få inn en finger. Jeg må ikke lirke den inn liksom. Det er bare å ta fingeren litt inn og ut til den er smurt, så går den inn uten makt. Sex hadde blitt vanskelig dersom en finger hadde bydd på problemer... Anonymkode: 9af4e...ef7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #17 Skrevet 28. oktober 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er vel mann siden han tror det er slik. En jomfru kan normalt få inn en finger og dermed bruke tampong. Er man så trang at man ikke får inn en finger en gang trenger man ofte litt medisinsk hjelp... Anonymkode: 9baa1...054 Jeg kunne ikke få inn tampong da jeg var jomfru. Måtte ikke ha medisinsk hjelp, men blødde mye ved første samleie. Skjedekransen var så stram. Anonymkode: 3f50a...ebb
Gjest Marshmallow Treat Skrevet 28. oktober 2016 #18 Skrevet 28. oktober 2016 11 timer siden, PrebenTønnevik skrev: En tommelfingerregel som kan hjelpe, selv om dette ikke er en universell lov. Likevel...her er den jenter: Kan du få lett inn bunnen av en halvliter colaflaske? Hvis ja, da er du vid. Hvis du har problemer med å presse inn 1-2 fingre, ja,gratulerer du er trang. Yey! Jeg er trang! Men det viste jeg fra før, det er ikke bedre å være trang, så slapp av ts! Alle er forskjellige, men for guds skyld jenter, KNIP!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #19 Skrevet 28. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne ikke få inn tampong da jeg var jomfru. Måtte ikke ha medisinsk hjelp, men blødde mye ved første samleie. Skjedekransen var så stram. Anonymkode: 3f50a...ebb Det er nå så, men de trange damene er jo trange inni også. At jomfruhinna din var stram har ingenting med om du er trang å gjøre. Jeg blødde også under første samleie selv om jeg hadde brukt o.b. Anonymkode: 9af4e...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #20 Skrevet 28. oktober 2016 Det er ikke mange som er deilige og trange der ute av erfaring, sikkert like sjeldent som veldig store peniser... Men kan fint leve med hva som er normalt for det, hehe Anonymkode: fd1a2...6aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå