AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Hvordan vi uten selvtillit, kunnskap, arbeidserfaring og forståelse for noe som helst har det: Vi har/får ikke jobb, og vi får aldri en bra nok jobb. Vi har teite venner og venninner. Vi skjønner generelt sett ingenting. Vi banner og sverter sånn.... ut av det blå. Vi ler av folk hvis vi ler - selvo vi ikke gjør det. Vi mener at alle andre er misunnelige, men når man svarer folk som mener sånt at dette ikke stemmer så vrir personene på det og mener at andre igjen er misunnelige... på noe (jeg vet ikke hva musnnnelsen gjelder denne gangen). Hvis sånne som mener dette om oss ikke får igjennom viljen sin så smyger de seg forsiktig bort til en bekjtnfor å få igjennom budskapet sitt. De SKAL ha det igjennom - fordi at for dem så er dette sant og det SKAL være sant. Generelt sett så er vi dumme som brød, vi shopper (og ikke skyter) hele tiden. Hvis du har blitt voldtatt så kommer det raskt en tilfeldig fyr opp som inviterer noen på stevnemøte, eller noe annet for å avlede situasjonen. Førerkort klarer vi ikke å ta - og hvis du i mot formodining får en bil av et bedre merke enn de så blir den ødelagt like fort som du fikk den. Det er DIN skyld at personY (som du aldri har møtt, men som til tross for det har tvunget deg til å ha sex med dem) oppfører seg som ha/hun gjør. Vi bestemmer over dine venner, dine pålagte evner (de du ikke vil ha), og styer livet for dere - så snille er vi, fordi vi har ikke voldtatt noen. Vi har bare slått noen. Ingenting av det du skriver og mener gir noen mening... Jeg må også få ytre meg i den offentlige debatten og dette er det som er sant. Både person X og Y beskylder alltid alle andre for å være slemme, for å voldta til tross for at de har gjort alt dette. De er gale, de er miusnnelige - det er derfor alt dette sies og skrives. Vet dere at alt dette er sant? Regler: IKke pynt deg din ****. IKke jobb med det, det er for dårlig. IKke spis på den restauranten Gå ned i vekt - feit. Gå opp i vekt - er du narkoman eller? Lønn, tariff og pensjon? Dem skjønner ikke sånt. Dem er fornøyd så lenge dem får nye klær, nye leppestifter og litt alkohol med noe til alkoholen (du vet - det du ikke ville ha i) - sånn er dem, men våre kvinner gjør aldri sånt. Men dere gjør sånt. Norske kvinner har ingen ære, ingen stolthet, ingenting. Men å tvinge dere ned i knestående for deretter å få den dama der til å forsvare deg slik at dere ikke fremsto som voldtektsmenn, det forsøker du. Ikke men noe mer enn oss - dere skal være underkuet. Kvinner er underkuet i deres verden. Du må tåle å bli slått (du glemte å skrive at man må tåle å bli voldtatt - og dere var også med på det). Ikke le for mye. Le på rett tidspunkt (hvordan i helvette ler man på rett tidspunkt?). Bruk en litt lysere nyanse i rød på leppestiften er du snill (flaut smil). De er kjempe populære med masse venner - og da skal de sitte her alene? Aldri i verden? Sånn at du skal få igjennom din løgnaktige historie? Ingenting av det dem sier og mener gir noen mening... Nei, det er bare det det de vil. At ingenting gir noen mening. Jeg står og banner og sverter pga musikken som jeg manipulativt sender inn, slik at jeg kan smøre noen og som mann spille på min egen seksualitet som aldri var frivillig. Jeg bortforklarer alt, alt og vi er så misunnelige. Oppå det igjen så har dem jammen meg sitt eget politi faktisk. Hvis det er tilfellet så vet ikke jeg lenger... Tenk a... det er ikke alle som har det. Dette er litt av et kunstverk. SOM OM NOEN NOEN GANG RINGTE DERE. Og jeg, jeg er en mann og du, du er en dame. PS: de er gale og prøver seg på oss. Ja jøss... Anonymkode: 9c0f0...f1e
Yme Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 2 minutter siden, Fjaselina skrev: Kva har du hatt i glaset i kveld? Jeg tror vi kan være ganske sikre på at det var et pilleglass. 5
Fjaselina Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Jeg tror vi kan være ganske sikre på at det var et pilleglass. Eller ein heftig kombo. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Endret 26. oktober 2016 av Catalina Culès
Yme Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 5 minutter siden, Fjaselina skrev: Eller ein heftig kombo. Noe sånt, kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, whatever10 skrev: Kom til poenget Jeg har gitt dere et poeng jeg.... Anonymkode: 9c0f0...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 52 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Anonymkode: 9c0f0...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 93553...138 Du kan jo svare med noe i stedet for å trykke inn en haug med smileys. Er det så vanskelig for dere å skrive? Anonymkode: 9c0f0...f1e
fuglekvitter__ Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, whatever10 skrev: Kom til poenget Jeg kan bare snakke for meg selv, men det dere beskrev er voldtekt. Og at man er så kynisk til det sier jo sitt...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo svare med noe i stedet for å trykke inn en haug med smileys. Er det så vanskelig for dere å skrive? Anonymkode: 9c0f0...f1e Jeg har bare postet én smileys. Tror ingen her vet hva pokker du vil frem til. Anonymkode: 93553...138 4
whatever10 Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg kan bare snakke for meg selv, men det dere beskrev er voldtekt. Og at man er så kynisk til det sier jo sitt... Når har jeg beskrevet en voldtekt ?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #16 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, whatever10 skrev: Når har jeg beskrevet en voldtekt ? Jeg beskrev det. Anonymkode: 9c0f0...f1e
Yme Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg beskrev det. Anonymkode: 9c0f0...f1e Hvor??
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #18 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Hvor?? Det er diskutert i to diskusjoner her på kvinneguiden.no, men jeg ser ingen grunn til å gå i detalj. Anonymkode: 9c0f0...f1e
Nappetass1 Skrevet 26. oktober 2016 #20 Skrevet 26. oktober 2016 Meget spesielt. Forventer du applaus for dette marerittet av en tekst som ikke betyr en dritt for andre enn deg selv? Eller hva er greia? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå