AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Oppdaget i kveld at jenta på 1,5 år har fått lilla negler på føttene Hun har ikke blitt passet av andre, så dette må ha blitt gjort i barnehagen. håper de har brukt noen form for barneneglelakk, men tror ikke det fordi den ikke går av i badekaret. Jeg lakker aldri neglene når barna er hjemme, for jeg vil ikke utsette de for den sterke lukten. syntes det var veldig rart ar de driver med sånt i barnehagen, noen andre som har vært borti dette? skal jeg ta det opp eller overreagerer jeg syntes dere? Anonymkode: fb68d...f4b
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 26. oktober 2016 Du overreagerer. Det er neglelakk. Hvis du ikke liker det, si at jenta di ikke får lakke negler enda. Ferdig med det. Anonymkode: 2ca23...5b9 95
PhilosopherSe7en Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Dette har blitt gjort i alle år. Begge mine små kom hjem med farger på fingre eller tær en gang i blandt, og når jeg selv gikk i barnehage ble dette også gjort der. Du kan jo bare si i fra da, at neste gang barna får neglelakk så vil du ikke at ditt barn skal ha, eller så kan du kjøpe inn egnet neglelakk du synes de kan bruke på henne som hun kan ha stående i bhg. 8
Sulfina Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg synes du overreagerer. Hadde det vært en nyfødt liten tass, så hadde jeg skjønt det, men ikke et barnehagebarn. 20
Gjest Nori Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Sønnen min kom hjem med neglelakk for noen uker siden. Reagerte ikke på det, det er jo helt uskyldig.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 Populært innlegg #6 Skrevet 26. oktober 2016 Ja, bare å gi beskjed til barnehagen om at jenta di ikke får neglelakk mens alle andre barn får fordi mammaen er hysterisk. Anonymkode: 5e7cd...d0f 53
Tibbie Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg er nok også enig i at du overreagerer. Det er jo bare neglelakk, ikke tatoveringer... Jeg synes det er koselig at de gjør sånt i barnehagen, og det fjerner nok litt tabuet om jenteting og gutteting. 17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Synes du er en hystersisk mor! Tipper det er ditt første barn? Ganske typisk å overreagere på sånne ting. Tenk så stas for jenta di!:) Anonymkode: 49e65...f31 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Så gøy da! Hun er jo litt lita til å virkelig sette pris på det, men min fireåring digger sånt. I vår barnehage er de så redde for foreldrene (med god grunn har jeg inntrykk av), at slikt aldri blir gjort. De unnskylder seg hvis de har malt på (papir)eller brukt lim, eller servert saft. Biolaservering ble det brått slutt på, og nå serverer de ikke brødmat lengre (før slapp vi matpakke), fordi noen mente det var usunt og alt var ikke økologisk. Jeg føler ikke helt for å klage, for da er jo jeg med på damned if you do, damned if you don't. Vi må spesifikt si det er greit om barnet vårt blir smurt med solkrem eller kuldekrem. Er barnet ditt hyperallergiker eller noe, må du selvfølgelig si ifra, men ellers: det betyr jo at noen har gitt henne oppmerksomhet og tid i dag. Barn tåler den lukta, de har sikkert ikke sniffa fra flasken. Anonymkode: ac647...85f 22
Outlander Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 Herregud nå må du gi deg. Det er neglelakk, ikke meth. 33
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 Det må være kjipt å jobbe i barnehage, siden alle avdelinger sikkert har minst én sånn forelder. Anonymkode: 0f760...bde 38
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget i kveld at jenta på 1,5 år har fått lilla negler på føttene Hun har ikke blitt passet av andre, så dette må ha blitt gjort i barnehagen. håper de har brukt noen form for barneneglelakk, men tror ikke det fordi den ikke går av i badekaret. Jeg lakker aldri neglene når barna er hjemme, for jeg vil ikke utsette de for den sterke lukten. syntes det var veldig rart ar de driver med sånt i barnehagen, noen andre som har vært borti dette? skal jeg ta det opp eller overreagerer jeg syntes dere? Anonymkode: fb68d...f4b Mange ansatte i barnehagene er så ymse og de er ikke pedagoger...og mange av de har piercinger, tatoveringer og blått/rosa hår..men de har faktisk ikke lov til å ta på barna neglelakk! Slikt må de ha tatt opp med foreldrene først!! Klag. Anonymkode: dc47e...b08
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 30 minutter siden, Nori skrev: Sønnen min kom hjem med neglelakk for noen uker siden. Reagerte ikke på det, det er jo helt uskyldig. Oi...da hadde det blitt voldsomme reaksjoner hos oss! Det går da bare ikke..vi ville ha gitt sterke reaksjoner på slikt. 😲😳 Anonymkode: dc47e...b08 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 Hysteri. Det er ikke som at de har gitt barnet ditt hull i ørene Anonymkode: ede5b...cc2 8
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 Hysteri ja, dette er helt uskyldig og ingenting å reagere på.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange ansatte i barnehagene er så ymse og de er ikke pedagoger...og mange av de har piercinger, tatoveringer og blått/rosa hår..men de har faktisk ikke lov til å ta på barna neglelakk! Slikt må de ha tatt opp med foreldrene først!! Klag. Anonymkode: dc47e...b08 Ikke lov? Hvilken lovreffererer du til? Anonymkode: 3ea3a...797 22
mulberrygal Skrevet 26. oktober 2016 #18 Skrevet 26. oktober 2016 Det har min gutt også fått mange ganger i barnehagen, var å leverte en gang når barna ble tilbudt neglelakk, og de som ville stilte seg gledelig i kø og valgte farge. Er ikke som om de tvangsmaler de barna som ikke vil😂 13
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #19 Skrevet 26. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi...da hadde det blitt voldsomme reaksjoner hos oss! Det går da bare ikke..vi ville ha gitt sterke reaksjoner på slikt. 😲😳 Anonymkode: dc47e...b08 Ja hjelp, neglelakk på en gutt!! Grøss og gru, han hadde sikket blitt homofil! Anonymkode: 0e3ab...ec7 30
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #20 Skrevet 26. oktober 2016 Stakkars unge med gledesdreper til mor. Anonymkode: bc07e...107 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå