AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Hei jeg møtte en gutt for akkurat 1 uke siden. Før vi møttes så snakket vi med hver andre hver daaag! Til seint på kvelden. Vi møttes og alt var perfekt og akkurat slik vi hadde sett for oss. Han fortalte meg også hvor mye han likte meg og hvor mye hn kommer til å savne meg(han bor i Sverige og jeg i Oslo) men når jeg kom hjem så ble han plutselig stille, var ikke mange god morgen meldinger og heller ikke ringing. Jeg spurte han hva som var galt: da sa han bare at han er redd for å være i et forhold siden han har vært singel så lenge osv.. han er 27 år! Han sa det ikke var noe gale med meg og jeg var perfekt for han! Men han hr mye å tenke på, fremtiden osv.. jeg klarer ikke å få han ut av hodet jeg tenker på han og savner han. Burde jeg sende en melding om at jeg savner han eller ikke? Hva har gått galt!? Hjelp værsåsnill! Alt var virkelig perfekt! Anonymkode: 3364c...bdd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Nei vi hadde ikke sex! Han ville, men jeg sa nei. Anonymkode: 3364c...bdd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 6 minutter siden, Neket skrev: Hadde dere sex? Han ville! Men jeg sa nei heldigvis Anonymkode: 3364c...bdd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Han hadde ikke vært i tvil om å satse på deg dersom han var følelsesmessig involvert og hadde ment at du var perfekt for han. Jeg synes du skal ligge litt i bakgrunnen. Muligens kan han overraske deg med en melding, men jeg ville ikke tatt utgangspunkt i det dessverre. Anonymkode: 3d703...744
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 Veldig rart da! At når vi var med hverandre så fortalte han at han kommer til å savne meg og alt det der... at han likte meg osv! Når han er 27 så regner jeg med hva han vil! 'En får ligge litt i bakgrunnen bare. Glad jeg ikke hadde sex med han Anonymkode: 3364c...bdd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #9 Skrevet 27. oktober 2016 7 timer siden, jabx skrev: Kanskje han ble skuffet for null sex? Da får han bare bli skuffet har ikke sex Med noen så fort! Anonymkode: 3364c...bdd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #11 Skrevet 27. oktober 2016 10 timer siden, made4u skrev: Send melding du! Har både lyst og ikke lyst haha... Anonymkode: 3364c...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå