Gjest Shakey Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg er ei jente på 22 som faktisk begynner å bli litt bekymra fordi jeg skjelver sånn på hendene. Har hatt det siden ungdomsskolen (var i hverfall da jeg la merke til det), og det har blitt værre etterhvert. Nå er det så ille at jeg på det værste har problemer med å skrive pent! Jeg skjelver alltid til en viss grad, men mer når jeg er nervøs, stressa, har lavt blodsukker, fryser eller har drukket kaffe. Det er til tider veldig plagsomt, og vil også få konsekvenser for karrieren min (som til tider krever nøyaktighetsarbeid) hvis jeg ikke får gjort noe med det. Har tenkt å snakke med legen min om det, men er redd for ikke å bli tatt alvorlig, eller for å finne ut at jeg har MS eller andre ekle sykdommer... Er det noen som har hørt om noe lignende, eller som har noen kommentarer/råd å komme med?
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Du holder nok på å bli gammel!
Ella Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Jeg skjelver alltid til en viss grad, men mer når jeg er nervøs, stressa, har lavt blodsukker, fryser eller har drukket kaffe. Det er ikke unormalt å skjelve når en er nervøs, stressa, har lavt blodsukker, fryser eller har drukket kaffe. Jeg ville bestilt time til lege rett og slett fordi dette bekymrer deg! Hilsen Ella
Gjest Shakey Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Vet det, men det er bare det at det er så ekstremt mye, og at det forekommer ellers også. Vel, legetime er bestilt... Gruer meg litt!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Broren min skalv påtagelig, og det var pga før høyt stoffskifte. Det forsvant helt med medisinering. Kan jo hende det er noe så "banalt", og da finner legen lett ut av det . Lykke til hos legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå