AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Halloween er offisielt på en mandag i år. Hvis du har barn som skal gå Halloween, skal de gå på lørdag eller den riktige datoen, som er mandag? Anonymkode: 1e682...504
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halloween er offisielt på en mandag i år. Hvis du har barn som skal gå Halloween, skal de gå på lørdag eller den riktige datoen, som er mandag? Anonymkode: 1e682...504 For alle oss andres skyld, gjør på det selveste Halloween-kvelden. Jeg respekterer at andre ønsker å feire Halloween (selv om jeg ikke gjør det selv), men jeg sette pris på å kunne slippe unna med en kveld... 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg synes det er mye mer praktisk å gå på lørdag. Er det heeeelt krise om vi ønsker å gå en runde på lørdag?😊 Anonymkode: 1e682...504
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mye mer praktisk å gå på lørdag. Er det heeeelt krise om vi ønsker å gå en runde på lørdag?😊 Anonymkode: 1e682...504 Du kan gå i juli om du vil, men ikke forvent noe godteri fra meg. Anonymkode: 6d349...cb8 14
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mye mer praktisk å gå på lørdag. Er det heeeelt krise om vi ønsker å gå en runde på lørdag?😊 Anonymkode: 1e682...504 Så fint at det er praktisk for deg da. For min del er det praktisk at jeg ikke trenger å løpe mellom stua og ytterdøra flere ganger flere kvelder. Men gjør det gjerne på lørdag, men da bør du sjekke på forhånd hvem som er interessert i Halloween-besøk den kvelden.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg vet ikke... Noen påstod at det er vanlig å gjøre det på lørdagen her i området, så jeg må nesten forhøre meg litt rundt. Er jo best å ta samme dag som alle andre. Anonymkode: 7dfae...219
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Det er ikke vanlig å gå julebukk før til jul. Anonymkode: cab97...1d2 2
Gjest blåbærpike Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Vi kommer til å sette ut gresskarlykt og dele ut godteri både lørdag og mandag Velger du lørdag ville jeg utelukkende ringt på i hus der det er satt ut gresskar eller inngangspartiet er pyntet til Halloween på en eller annen måte
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mye mer praktisk å gå på lørdag. Er det heeeelt krise om vi ønsker å gå en runde på lørdag?😊 Anonymkode: 1e682...504 Her kommer det til å være godteri til utdeling kun på mandag, da det ikke er halloween-kvelden på lørdag, og vi ikke har for vane å dele ut godteri til random unger på random lørdagskvelder. På mandag har vi derimot fine godteposer til utdeling til alle barn som kommer. Du kan synes det er så praktisk som du bare vil, men det kan fort ende med skuffede unger og lite godteri hvis du går på feil dag. (Jeg synes for eksempel det er kjekt å gå i 17. maitog den nærmeste lørdagen før 17. mai, men jeg er ganske alene om akkurat det ) Anonymkode: dfa7c...a61 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mye mer praktisk å gå på lørdag. Er det heeeelt krise om vi ønsker å gå en runde på lørdag?😊 Anonymkode: 1e682...504 Halloween er 31.10, du kan ikke bytte dato bare fordi det er mer praktisk for deg. Skal man gå "knask eller knep" er det bare lov den ene dagen! Endret 26. oktober 2016 av Catalina Culès
Boletta Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg synes man skal holde seg til den dagen det faktisk er. Når det er sagt, finnes det jo de som feirer "17.mai" med flagg, tog og pynting dager før (tro det eller ei) i enkelte bhg og skoler. Så forhør deg ev i nabolaget og med kjente, snakke flere tenker som deg. Selv om jeg personlig er i mot st.hans nærmeste lørdag, Halloween nærmeste lørdag, "julaften" flere dager for å tilfredsstille mor, far, farmor og fandens oldemor, 17.mai-tog fredagen før (for barna, siden selve 17. mai ikke er barnas dag?!) osv...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 Vi går 31.. Er jo da det er halloween. Kommer det noen lørdag, så har vi ikke godis.. Her har byggefeltet blitt enige om felles regler.. Vi går til tente lys, og alle på mandag.. Noe av det som er gøy, er jo møte andre utkledde på veien og se pyntede hus.. Anonymkode: dcd5a...456
Dolly-Duck Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har nok heller ikke snop klart på lørdagen. Det vill sannsynligvis bli kjøpt inn mandagen, fordi da kommer jeg på at det er halloween.
Tibbie Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 Det blir rart å gå andre dager enn på selve dagen, ja! Spar det til mandag, da det faktisk er Halloween
Strawberry Fields Skrevet 26. oktober 2016 #16 Skrevet 26. oktober 2016 Man går selve dagen! Lørdagsgodtet er kun til meg
mjauritz Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 Har ikke barn i den alderen selv, men vet at niesa mi skal gå på lørdag. Dette fordi de har halloweenfest den kvelden og er da utkledd og kan gå i grupper. Men de går i byggefeltet der de bor, og de fleste der har barn som skal på denne festen og alle er informert. De har en gruppe på facebook hvor de skrev om det (og inviterte) og sa at om det er noen voksne som ikke er hjemme eller ikke ønsker spøkelser på døren så kunne de si ifra så går de ikke dit. (hver gruppe går med en voksen) Syntes det var en grei måte, jeg da
Anciol Skrevet 27. oktober 2016 #18 Skrevet 27. oktober 2016 Ungene mine og jeg skal gå Halloween, sammen:)
NumberSix Skrevet 27. oktober 2016 #19 Skrevet 27. oktober 2016 Hele poenget med å gå runden er jo at det skal være på selve Halloween. Blir feil å gå ellers. Selv skal vi ha fest på lørdag, og kommer til å gi noe småtteri dersom det kommer noen og vi hører dørklokka, men ellers er det til mandag jeg kommer til å ordne med noe.
Gjest Magnifiq Skrevet 27. oktober 2016 #20 Skrevet 27. oktober 2016 Selvsagt på selve datoen, altså mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå