Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Gikk på p-pilla i 4 mnd, så slutter jeg. Mistet mensen helt når jeg gikk på dem. Etter jeg sluttet på dem, fikk jeg mensen 1 mnd etterpå. Ett par uker senere hadde vi sex på ca eggløsningsdagen(e), og han kom inni meg. Er det stor sjanse på graviditet? 

Anonymkode: 87e54...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å svare på, noen blir gravid med en gang, mens noen prøver i flere år før de blir gravid. Tror det er 6 måneder med prøving som er gjennomsnittet før man blir gravid. Det er ca 20% sjanse for å bli gravid hver syklus.

Anonymkode: c0382...418

• Liker 1
Skrevet

Det der er som å spørre, "hvor lett er det å vinne i lotto?".

Anonymkode: c36fa...fd7

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Gikk på p-pilla i 4 mnd, så slutter jeg. Mistet mensen helt når jeg gikk på dem. Etter jeg sluttet på dem, fikk jeg mensen 1 mnd etterpå. Ett par uker senere hadde vi sex på ca eggløsningsdagen(e), og han kom inni meg. Er det stor sjanse på graviditet? 

Anonymkode: 87e54...306

Det er ca 20-25% sjangse for å bli gravid per syklus om dere begge er fertile, men prosenten minsker ved alderen. Det er mye som skal klaffe. Noen blir lettere gravid enn andre. Det kan ta inntil et år for et frisk par for å bli gravid.

Anonymkode: f79a9...e51

• Liker 1
Skrevet

Som over sier, helt normal mulighet for å bli gravid denne syklusen. 20-25 % sjanse. Ta en test når du skal ha mens og lykke til.

Anonymkode: b6fb6...523

Skrevet

Som legen min sier; Se for deg at du går inn i et helt mørkt rom og skal skyte en gassballong som befinner seg der et eller annet sted. Noen treffer på første forsøk mens andre må skyte og skyte og skyte.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...