AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Bestevenninnen min har nå i høst vært utenlands for å studere, før hun reiste møtte hun en fyr og de møttes 3 ganger før hun dro. De har tydeligvis snakket mye i telefon når hun har vært bortreist. Jeg har flere ganger fått meldinger og telefoner av hun hvor hun er lei seg på grunn av han og om at nå har de kranglet, og at de ikke skal ha kontakt mer. Men når det skjer klarer jeg ikke helt å bry meg, fordi for meg er det veldig rart og holde på sånn med en fyr man har møtt 3 ganger. Fyren har fortalt hun at han var aggressiv mot eksen, og venninnen min har selv en eks som var voldelig og hadde sinneproblemer. Nå begynner det å nærme seg at hun kommer hjem igjen og fyren har tatt seg 1 uke fri for å være med henne og de tagger hverandre i alle mulige "kjæreste" statuser på facebook. Er det bare meg som synes at det er veldig rart å være så involvert med en fyr, når du bare har møtt han 3 ganger? Jeg tenker at selvom de har snakket mye i telefon, så blir man ikke kjent med en person før man tilbringer tid med dem i virkeligheten. Jeg er selvsagt glad på venninnen min sine vegne, men det blir litt for spesielt til at jeg klarer å bry meg så veldig når hun prater om han. Jeg vil venninnen min sitt beste, og føler jo at å "date" en fyr som er aggressiv når du har en eks som har slått deg ikke er en ideell situasjon. Jeg burde nok ikke si noe om dette til henne, men jeg er lei av å høre på klagingen hennes hver gang de krangler, og vet hvordan hun oppfører seg etter hun har kranglet/ blitt dumpa av en fyr hun har datet. Når de har kranglet så mye over telefon, ser jeg liksom ikke helt hvordan de tenker at det skal bli et forhold ut av det. Bare å tenke at man skal bli sammen etter å ha møttes 3 ganger er ganske utenkelig for meg. Mulig jeg tenker veldig annerledes enn andre, men om flere synes dette er rart vil jeg gjerne høre det. Og om dere ville sagt ifra? Anonymkode: f670c...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå