AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Han har ofte skrytt av at han ser mye yngre ut enn han er, at folk tror han er faren til barnebarna osv., men fikk litt sjokk da jeg helt tilfeldig fant ham på en dateside. Slettet min profil umiddelbart slik at han ikke skal se at jeg har sett det. Han hevder å være litt over ti år yngre enn hva han egentlig er, noe som man sikkert kan finne på å tro på. Og han søker jenter helt ned i 18-årsalderen.. Ville dere sagt noe? Anonymkode: de869...154
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Er han sammen med moren din?? Anonymkode: b4936...a13
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Kult! Send ham en high five fra meg. Anonymkode: 15d06...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Ville sendt han en melding på datingsiden og sagt han har fyllt in feil alder. Anonymkode: bd21b...dea 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Dette er jo bare tragisk. Hvor gammel er du ? Menn kan være noen griser og det er visse ting en skulle ønske en ikke visste. Er I tvil på om du bør sI noe til han, kansje hvis han er I forhold med moren din. Anonymkode: f25be...083 2
chouette Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville sendt han en melding på datingsiden og sagt han har fyllt in feil alder. Anonymkode: bd21b...dea Signerer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Send han en melding fra profilen din og opplysninger om hvor gammel han er. Han har tydeligvis glemt det. Anonymkode: c8e61...565 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg ville tatt mot til meg og tatt en alvorsprat med faren min. Si at det er helt i orden at han er på datingsider, og at du unner ham alt godt, men at han i det minste bør fylle inn riktig alder. Alderen hans blir jo gjennomskuet, og da framstår han bare med svarteper hvis han har løyet. At han søker jentunger (ja, en attenåring er knapt annet enn en jentunge) som er yngre enn sine egne barn, er jo bare så patetisk som det går an, og jeg tror jeg ville bemerket at han kanskje er litt optimistisk på egne vegne når han prøver seg på så unge mennesker. Jeg tar det for gitt at faren din er singel i mitt svar. Anonymkode: 23717...707 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Gode gud så jævla kleint. Jeg ville tatt det opp med han, på en eller annen måte. Anonymkode: 7a6cc...f67
Lofilteret Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg synes IKKE du skal ta det opp med han, slik noen mener! Send han en anonym mld om å oppgi korrekt alder. Utover det er det jo bare å ønske han lykke til! 2
Halogen Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Hadde jeg funnet ut at faren min lette etter 18-åringer på en datingside.. Å fy faen så ekkelt. Når man er så gammel er jo attenåringer omtrent barn. ÆSJ Endret 26. oktober 2016 av Halogen 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt mot til meg og tatt en alvorsprat med faren min. Si at det er helt i orden at han er på datingsider, og at du unner ham alt godt, men at han i det minste bør fylle inn riktig alder. Alderen hans blir jo gjennomskuet, og da framstår han bare med svarteper hvis han har løyet. At han søker jentunger (ja, en attenåring er knapt annet enn en jentunge) som er yngre enn sine egne barn, er jo bare så patetisk som det går an, og jeg tror jeg ville bemerket at han kanskje er litt optimistisk på egne vegne når han prøver seg på så unge mennesker. Jeg tar det for gitt at faren din er singel i mitt svar. Anonymkode: 23717...707 Han er i slutten av 50-årene og utgir seg for å være i midten av 40-årene, og søker etter damer fra 18 til et stykke opp i 30-årene. Tror nok mange tror han er under 50, så han kan slippe unna med å lyve på alderen. Ja, foreldrene mine er skilt, så han er jo fri og Frank og gjør ikke noe "galt" i så måte, bortsett fra at han lyver på alderen, da. Det jeg reagerer på er altså først og fremst at han faktisk er ute etter å treffe ungjenter langt yngre enn alle sine egne barn. Anonymkode: de869...154
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 Hvis du selv er på datingside og fikk treff på han, betyr det at du også søker partnere som er like gammel som faren din? Sånn var det nemlig da jeg hadde profil på datingside. Anonymkode: e5112...880 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du selv er på datingside og fikk treff på han, betyr det at du også søker partnere som er like gammel som faren din? Sånn var det nemlig da jeg hadde profil på datingside. Anonymkode: e5112...880 Vil anbefale deg å lese åpningsinnlegget en gang til. Poenget er jo at han har oppgitt en alder som er mellom 10 og 15 år yngre enn hva han egentlig er. Jeg er over 35, og jeg synes ikke det er noe spesielt å søke etter menn opp til i midten av 40-årene. Anonymkode: de869...154 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ofte skrytt av at han ser mye yngre ut enn han er, at folk tror han er faren til barnebarna osv., men fikk litt sjokk da jeg helt tilfeldig fant ham på en dateside. Slettet min profil umiddelbart slik at han ikke skal se at jeg har sett det. Han hevder å være litt over ti år yngre enn hva han egentlig er, noe som man sikkert kan finne på å tro på. Og han søker jenter helt ned i 18-årsalderen.. Ville dere sagt noe? Anonymkode: de869...154 Voldtektsmenn forsvarer seg på alle mulige måter - og dette var en ny vri... Snakk heller om dine egne foreldre. Anonymkode: 1c620...ac3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #16 Skrevet 26. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voldtektsmenn forsvarer seg på alle mulige måter - og dette var en ny vri... Snakk heller om dine egne foreldre. Anonymkode: 1c620...ac3 Hva mener du med dette? Anonymkode: de869...154 2
Gjest Tsunade Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 Faren til ts søker etter kvinner og jenter så unge at de kunne vært hans barn, eller barnebarn... Jeg synes opplegget hans framstår som både søkt og sykt, men så er jo jeg ei gammal røy på 49, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå