Gjest Timaras Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Nå er pusten gått ut av meg. Å ta en pause fra såkalt vennskap er bare helt nødvendig. Virker som jeg er kjekk og ha. Vær gang noen trenger hjelp. Ellers hører jeg knapt fra de såkalt vennene jeg har. Velger å si hadde. Hvem orker kun1 veis kjøring? Etter å brukt veldig mye energi på og være en hoggstabbe på nett. Og være der for de som kontakter meg kun når de trenger hjelp. Så merker jeg virkelig at det er ikke alle man føler den store nære vennskapet med. Hvordan hadde dere reagert når slikt hadde skjedd.? Selv føler jeg at nok blir nok. Og når man sier i fra så er det den som står på pinne for andre som for skylden for alt som skjer. Selv om man ikke engang vet hva de snakker om. Det er tungt og la det gå så langt at man kjenner at man ikke kan stole på noen. Når det eneste man opplever er falske mennesker man ikke kan stole på. Du blir baksnakket offentlig. Hadde det bare stemt det som sies, så hadde det vært bedre. Eller du kun er bra nok når noen trenger hjelp. Nå skal jeg bli litt egoistisk og begynne og ta vare på meg selv. Med eller uten såkalte venner. Finnes det noen som respekterer meg for den jeg er, så er det flott. Og de som kun missbrukes min tillit. Kan egentlig ryke og reise Har du opplevd noe slikt? Synes du det er ok oppførsel? Endret 26. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Har opplevd offentlig baksnakking av folk som må tro at mine ører ikke virker. Har ikke turt å gjøre noe med det selv (enda), men det er noe som heter noe a la "ikke fortell meg hva de snakket stygt om om meg bak min rygg FØR du sier hva du sa til dem for å forhindre det". Hvis det var på Internett har du kanskje vitner, men det spørs jo om det er folk du kjenner som er vitner. Slutt å opprettholde bekjentskap/vennskap med noen du ikke får noe igjen fra (det være seg hyggelig samvær med dem, eller en gjen-tjeneste). Jeg har også blitt forsiktig med hvem jeg betror meg til etter hvert som at jeg har blitt eldre. Anonymkode: b3aab...1cc
Gjest Timaras Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd offentlig baksnakking av folk som må tro at mine ører ikke virker. Har ikke turt å gjøre noe med det selv (enda), men det er noe som heter noe a la "ikke fortell meg hva de snakket stygt om om meg bak min rygg FØR du sier hva du sa til dem for å forhindre det". Hvis det var på Internett har du kanskje vitner, men det spørs jo om det er folk du kjenner som er vitner. Slutt å opprettholde bekjentskap/vennskap med noen du ikke får noe igjen fra (det være seg hyggelig samvær med dem, eller en gjen-tjeneste). Jeg har også blitt forsiktig med hvem jeg betror meg til etter hvert som at jeg har blitt eldre. Anonymkode: b3aab...1cc Fungere dine ører og øyne og. Så bra. Ja det er utrolig hva man hører igjen. Man sperrer opp øya Og Christer på hodet. Har mer en 1 Gang sagt at dette gidder jeg ikke høre på. Og forlatt dem stående midt på gulvet å gape. Bare orker ikke denne dritsnakkingen lengre. 😶 Godt vi er flere som er forsiktig. Livet betyr så uendelig mye mer en å bli en hoggstabbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå