Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på nyhetene at en 23 år gammel jente er forsvunnet på Hamar. Hun ble sist sett utnefor Stallgården lørdagsnatta.. Jammen ekkelt gitt. Håper hun kommer til rette igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er lov å håpe!

Synes det er så mange som forsvinner for tiden..Skremmende..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ja det er lov å håpe!

Synes det er så mange som forsvinner for tiden..Skremmende..

Andre får korrigere meg hvis jeg tar feil, men jeg mener at det er i overkant av 1000 som blir meldt savnet hvert år. De fleste er gutter, selv om man ikke skulle tror det hvis man leser nyhetene. Er vel ikke flere som forsvinner nå enn før vil jeg tro.

Skrevet

Du har nok rett Rattlesnake...

Det forsvant en ung mann for omtrent to år siden etter å ha vært på byen i Hamar - han fant de igjen et år senere i Mjøsa. Han hadde sannsynligvis falt på vei hjem... Veldig trist sak.

Får bare håpe at dette ikke er noe lignende :-(

Skrevet

Rattlesnake: Mente ikke at det forsvinner flere nå enn før, men jeg synes stadig vekk det er noen som blir borte! Og det er jo så klart utrolig trist!

Gjest Piglet i.i.
Skrevet

Jeg mener også at det er sånn at de fleste som forsvinner, gjør det frivilig. Altså, de ønsker å starte et nytt liv et nytt sted f.eks.

Piglet i.i.

Gjest ii Skogsdronninga
Skrevet

hun er ei veninne av meg, og vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste..

Skrevet
hun er ei veninne av meg' date=' og vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste..[/quote']

Absolutt! Og en :trøste: til deg

Skrevet

Jeg vet godt hvem den jenta er, helt forferdelig........ :cry: vi får håpe på det beste og krysse alt vi har.....

Gjest ii skogsdronninga
Skrevet

Absolutt! Og en :trøste: til deg

Takk for det..dette er bare helt ufattelig..men ja, vi må bare håpe på det beste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ekkelt at folk bare forsvinner på den måten. Håper inderlig at ikke noe kriminelt har skjedd.

Skrevet

Dette er mildt sagt lite trivelig!

Håper på det beste! :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en mann som er politi og han sier at dt fins MYE mer saker enn vi andre vet om der dødsfall blir betraktet som mistenkelig uten at de gjør noe pga resurser.....

Skrevet

Håper på det beste her jeg også... og en varm klem til dere som kjenner henne... :-(

Er det forresten noen som vet om han gutten som var savnet i Oslo, som det ble sendt ut mailer om, har kommet til rette?

Skrevet

Fikk mail om det jeg også, men har ikke hørt noe om det i ettertid...

Skrevet

Etter hva jeg forstår så får forsvinningene til jenter mere oppmerksomhet enn det en gutt ville ha fått.

Jeg kjenner også denne jenta som blitt borte. Det er helt forferdelig :cry: . Og jeg er jo bare en bekjent. Tankene går til familien. Dette er jo det værste som kan skje, og ikke vite hva som har skjedd. En ting er i allefall sikkert; Denne jenta har ikke bare blitt borte. Det er hun altfor ansvarsfull og familiekjær til. Noen har nok hjulpet til..

Det svinger fra håp til fortvilelse om hverandre. Prøver å være optimist, men det mest realistiske er vel at hun ikke lengre er i live. Jævlig å si det, men det jeg håper på er det beste blandt det værste... For ett jævelig sted verden har blitt. Dette er slike ting du hørte om til sjeldenhet før. Nå er det jo hver helvetes dag. Hva skjer med folk? :grine:

Gjest Anonymous
Skrevet

Såg at de hadde funne en død person under isen ved skibladnerbrygga..

Gjest Anonymous
Skrevet

La oss håpe at det er Tone de har funnet så familien endelig kan få fred.

Hvis det er slik at hun var beruset kan det godt være at hun falt i vannet for egen maskin uten at noe kriminelt har skjedd.

Skrevet

Håper det ikke var noe kriminelt. vet ikke hav man skal håpe jeg, at det er henne eller ikke. Det er jo forjævlig da, at livet skal ende på denne måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...