Gå til innhold

Avlyse pga syk tre dager i forveien?

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hvordan er det mulig å ringe på mandagen og si man ikke kommer på onsdag fordi man er syk?

Hun er den sosiale av oss, jeg er ikke. Det kan ikke være at hun ikke har lyst.

Må man være synsk?

Er influensa SÅÅÅ forutsigbar? Influensa man har hatt i tre dager allerede? Da VET man at man er syk om tre dager også?

Jeg er så lite syk at jeg ikke vet, faktisk. Dette er ikke tullespørsmål.

Skrevet

Tja.. Si det! Skulle jo tro man ikke kunne si det så lang tid på forhånd! Men kanskje hun er synsk?? :wink:

Neida.. Ikke vet jeg! Hadde vel ikke lyst da..

Skrevet

Komme hvor?

Hvis hun har vært syk i tre dager kan det jo hende det er masse hun skulle gjort som hun har måttet forsake pga, sykdom. Tidsklemma er ikke god å komme ut for.

Har hun barn? I såfall skjønner jeg godt at hun ikke kan komme på onsdag, det er nok masse som skal gjøres....

Men jeg vet ikke helt...

Hvis hun er veldig syk, feks. halsbetennelse eller noe vet hun jo at det ikke går over til onsdag.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Komme hvor?  

Hvis hun har vært syk i tre dager kan det jo hende det er masse hun skulle gjort som hun har måttet forsake pga, sykdom. Tidsklemma er ikke god å komme ut for.  

Har hun barn? I såfall skjønner jeg godt at hun ikke kan komme på onsdag, det er nok masse som skal gjøres....

Men jeg vet ikke helt...  

Hvis hun er veldig syk, feks. halsbetennelse eller noe vet hun jo at det ikke går over til onsdag.

Hun er arbeidsledig, er gift, har ETT barn, alt er alltid på strekk.

De få gangene jeg har vært syk, har jeg aldri kunnet spå tre dager i forveien at jeg fremdeles kommer til å være syk. Selv ikke med blærebetennelse, som jeg har hatt sikker tusen ganger.

Varer halsbetennelse så lenge da?

Skrevet

kanskje legen har sagt at det kommer til å vare ut uka? jeg har hatt influensa i over en uke så det er fullt mulig.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke vet jeg hva hun har meldt avbud til, men kanskje hun rett og slett melder avbud i litt (for?) god tid av hensyn til deg slik at du evt. kan legge andre planer.

Hvis det er sannsynlig at hun er syk om to dager er det jo faktisk ganske snilt å gi beskjed i god tid, da :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom jeg hadde vært ordentlig syk i tre dager og fortsatt var dårlig den fjerde ville jeg helt klart meldt avbud. Har man en virkelig influensa (ikke forkjølelse som mange kaller influensa) så tar det en god stund å komme til hektene. Man blir faktisk sliten av å være syk. Jeg synes all den tvil du kjenner skal komme tiltalte til gode (var det ikke noe sånt da :sjenert: )

Skrevet

En kjenner somregel egen kropp og utfra hva som feiler en vet en somregel noen dager i forveien om en orker å holde en avtale eller ikke. Dessuten er det greit å få beskjed så fort den andre personen vet at avtalen ikke passer.

Jeg er av dem som lett får bronkitt/lungebetennelse av et utgangpunkt som andre kaller "litt snørrete". Jeg kjenner gangen i dette og vet da tre dager i forveien om jeg orker en "kaffeavtale" eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...