Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har brukt cipramil i et års tid. Det eneste jeg merker ved bruker er at jeg er mindre hissig. Ellers er jeg som før, sliten, tiltaksløs og deprimert. Skulle den ikke fungere bedre? Vurderer å kanskje bytte merke :-? Har noen noen erfaringer å dele med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 hatt veldig god effekt av zoloft og ikke plaget av bivirkninger. eneste ssri jeg har prøvd, så jeg kan ikke sammenligne og det er sikkert individuelt hva som virker best på hvem og hvilke bivirkninger man får da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 hatt veldig god effekt av zoloft og ikke plaget av bivirkninger. eneste ssri jeg har prøvd' date=' så jeg kan ikke sammenligne og det er sikkert individuelt hva som virker best på hvem og hvilke bivirkninger man får da.[/quote'] ok takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #4 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har brukt cipramil før, byttet til "paroxetin nycomed" (tilsvarende et annet merke, men billigere) for noen mnder siden. Jeg merker jeg er mye mer stabil, men forsatt tiltaksløs, sliten , slapp. Kanskje mere enn før. Disse legemidlene blir ikke regnet som det man kaller "lykkepiller". De er lettere å slutte med, men du får heller ikke noe "piff". Vurderer selv å bytte til noe litt mer sprudlende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 hatt veldig god effekt av zoloft og ikke plaget av bivirkninger. eneste ssri jeg har prøvd, så jeg kan ikke sammenligne og det er sikkert individuelt hva som virker best på hvem og hvilke bivirkninger man får da. Har også hatt positiv erfaring med zoloft! Det var heller ikke noe problem å slutte med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #6 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har brukt cipramil før, byttet til "paroxetin nycomed" (tilsvarende et annet merke, men billigere) for noen mnder siden. Jeg merker jeg er mye mer stabil, men forsatt tiltaksløs, sliten , slapp. Kanskje mere enn før. Disse legemidlene blir ikke regnet som det man kaller "lykkepiller". De er lettere å slutte med, men du får heller ikke noe "piff". Vurderer selv å bytte til noe litt mer sprudlende... Hei alle. takk takk :D Jeg gruer meg til å evt slutte med cipramil Grunnen til det er at når jeg evt har gått tom i noen dager har jeg blitt svimmel, sykelig hissig...helt uberegnelig. Så selvfølgelig funker den. Men den gir meg ikke nok. Trenger som du sier litt mer piff :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #7 Del Skrevet 23. november 2004 Grunnen til at du blir svimmel er fordi musklene dine begynner å slappe av. Man blir veldig støl av disse tablettene. Da jeg bytta merke hadde jeg det jævli i 2ukers tid, vekk med de gamle , inn med de nye bivirkningene.( de ligner hverandre, men man merker overgangen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. november 2004 #8 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg bruker cipramil og har gjort det i snart fire år. Har prøvd flere andre typer, bl.a. Fontex og Efexor, men er absolutt mye mye mer fornøyd med Cipramil. Så dette er veldig individuelt, det som hjelper en behøver dessverre ikke virke like godt på en annen person. Bivirkninger varierer jo også litt fra person til person. Så hvis du ikke har god nok nytte av Cipramil går det an å prøve et annet merke. Ville hørt med legen din hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå