Gå til innhold

Adventskalender - forslag til ting å gi?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Har en gutt på 11 år som jeg skal lage adventskalender til.

Har hatt denne i mange år, og tidligere da han var mindre var det ikke noe problem å finne småting å gi (lego jeg delte opp o.l.).

Men nå synes jeg det er vanskelig. Han er jo blitt så stor at han er for stor for det meste av småting man finner på leketøysbutikker. Kinderegg er heller ikke det store lenger.

Noen som har forslag til småting som ikke koster all verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke godteri mest pop for såpass store barn da? Når det gjelder gutt er det vanskelig med småting som ikke skal koste skjorta liksom. Jenter er mye enklere med hårting, sminke o.l. dilldall.

Finnes jo en del ferdige pakker med adventsgaver fra forskjellige butkker, men de er kanskje mest for mindre barn.

Sorry, dette ble ikke en løsning på ditt problem i det hele tatt. Bare konkluderer med at det er vanskelig å finne på noe som ikke skal være dyrt liksom.

:wink:

Gjest jeg som startet tråden
Skrevet

Ja hadde han bare vært glad i godteri, hadde det ikke vært noen problem.

Men heldigvis (eller i dette tilfellet desverre), så er han ikke spesielt glad i gotteri.. Det ligger gjerne og slenger til jeg spiser det :oops:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Gi ham muligheten til å bestemme middagen en dag.

Muligheten til å bestemme en aktivitet dere skal gjøre en dag.

Tryllesaker, sånne små til 20-30 kroner.

Gjest Anonymous
Skrevet

en deo,et flax-lodd,en singel-cd,et tøft armbånd,et blad,kulepenn,buksekjetting,lommebok,plakat....osv...håper noe av dette kan hjelpe

Gjest Anonymous
Skrevet

Undertøy, sokker, blyantspisser, hårspray... :-?

MYE lettere til jenter ja :P

Skrevet

Litt sent, man kanskje du kan få noen ideer allikevel?

* Limstift

* Batterier

* Tape til pannalet

* Penner

* Blynter

* Viskelær

* Deodorant

* Sokker

* Julehefter (til helgene)

* Flax-lodd (griseflax koster kr. 10,-)

* Korrekturpenner

* Tusjer

Ja, og litt goderi for å få 24 pakker...

Skrevet

Min erfaring er at det kan være vel så hyggelig å fylle opp kalenderen med små lapper med ulikt innhold. F. eks "Frikort på en ukes massaje når du ønsker det", en kjærlighetserklæring osv,osv...

Jeg hørte om en gutt som laget en kalender til kjæresten sin; 24 ting jeg elsker ved deg:

Skrevet

Ja, en 11-åring setter sikkert pris på en slik kalender. :hoho:

Hva med kinobilletter, teaterbilletter, noe dere gjør sammen. Julehefter er jo også en fin ting.

Skrevet

Jeg har byttet ut pakkene med ting vi skal gjøre. Du er velkommen til å titte innom dagboken min, for der står kalender innholdet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...