AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Hei. Jeg har tre spørsmål angående narkotika og barnefordeling. 1) Dersom mor og far splitter opp, og far mistenker mor og den nye kjæresten for misbruk av tung narkotika (kokain), hvem skal han i så fall ta kontakt med? Politiet? Barnevernet? 2) Hva vil dette ha å si for barnefordelingen? Vil mor bli narkotikatestet i en barnefordelingssak dersom far legger frem mistanker om dette, og vil han da kunne få hovedomsorgen dersom hun feiler? 3) Dersom noen har fått i seg kokain gjennom drikkevann, vil dette da slå ut på en narkotikatest? Anonymkode: 234ba...d88
EvaLena Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Håper både bv og politi blir kontaktet. Håper også de blir testet for dette. Få i seg kokain gjennom drikkevann, eeeeh den må du gå lengre på landet med. 1
mjauritz Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 1. Barnevernet skal da kontaktes, men hadde definitivt snakket med den andre parten først. 2. Det kommer helt ann på. Man kan nekte å testes for narkotika. 3. Jeg tror ingen i hele verden vil tro deg på at det er kokain gjennom drikkevann. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har tre spørsmål angående narkotika og barnefordeling. 1) Dersom mor og far splitter opp, og far mistenker mor og den nye kjæresten for misbruk av tung narkotika (kokain), hvem skal han i så fall ta kontakt med? Politiet? Barnevernet? 2) Hva vil dette ha å si for barnefordelingen? Vil mor bli narkotikatestet i en barnefordelingssak dersom far legger frem mistanker om dette, og vil han da kunne få hovedomsorgen dersom hun feiler? 3) Dersom noen har fått i seg kokain gjennom drikkevann, vil dette da slå ut på en narkotikatest? Anonymkode: 234ba...d88 Er det også slike på KG?! 😳 Jeg håper barnas/barnets far rapporterer/anmelder deg til både politi og barnevern straks - 😡 Barnet fortjener å bo 100% hos sin far!!! Anonymkode: 85356...911
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Spørsmålet er ikke om noen vil tro på det (det håper jeg da ikke), men om det i det hele tatt vil slå ut på en test dersom noen får i seg kokain igjennom f.eks. en vannflaske. Jeg er faren, forresten. Anonymkode: 234ba...d88
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er ikke om noen vil tro på det (det håper jeg da ikke), men om det i det hele tatt vil slå ut på en test dersom noen får i seg kokain igjennom f.eks. en vannflaske. Jeg er faren, forresten. Anonymkode: 234ba...d88 Har du planer om å dope ned eksen??? Anonymkode: 49e27...667 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du planer om å dope ned eksen??? Anonymkode: 49e27...667 Tydeligvis. Hvis ungens alternativ er å være hos en far som dopet ned mor for å få foreldreretten, er han ikke bedre for ungen enn dop-mor akkurat.. Anonymkode: 03f6c...301
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du planer om å dope ned eksen??? Anonymkode: 49e27...667 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis. Hvis ungens alternativ er å være hos en far som dopet ned mor for å få foreldreretten, er han ikke bedre for ungen enn dop-mor akkurat.. Anonymkode: 03f6c...301 Nei, det har jeg ikke sagt. Det er forresten imot KG sitt reglement å spekulere, så det må dere slutte med. Jeg lurer ganske enkelt bare på de tre tingene jeg spurte om i åpningsinnlegget, uten at noen behøver å spekulere i årsak: 1) Dersom mor og far splitter opp, og far mistenker mor og den nye kjæresten for misbruk av tung narkotika (kokain), hvem skal han i så fall ta kontakt med? Politiet? Barnevernet? 2) Hva vil dette ha å si for barnefordelingen? Vil mor bli narkotikatestet i en barnefordelingssak dersom far legger frem mistanker om dette, og vil han da kunne få hovedomsorgen dersom hun feiler? 3) Dersom noen har fått i seg kokain gjennom drikkevann, vil dette da slå ut på en narkotikatest? (takk til mjauritz for i hvert fall litt svar på 1 og 2) Anonymkode: 234ba...d88
MapleSirup Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har jeg ikke sagt. Det er forresten imot KG sitt reglement å spekulere, så det må dere slutte med. Jeg lurer ganske enkelt bare på de tre tingene jeg spurte om i åpningsinnlegget, uten at noen behøver å spekulere i årsak: 1) Dersom mor og far splitter opp, og far mistenker mor og den nye kjæresten for misbruk av tung narkotika (kokain), hvem skal han i så fall ta kontakt med? Politiet? Barnevernet? 2) Hva vil dette ha å si for barnefordelingen? Vil mor bli narkotikatestet i en barnefordelingssak dersom far legger frem mistanker om dette, og vil han da kunne få hovedomsorgen dersom hun feiler? 3) Dersom noen har fått i seg kokain gjennom drikkevann, vil dette da slå ut på en narkotikatest? (takk til mjauritz for i hvert fall litt svar på 1 og 2) Anonymkode: 234ba...d88 Har du fått i deg kokain, så har du fått i deg kokain. Besvarer det spørsmålet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå