AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Del Skrevet 26. oktober 2016 Overskriften taler for seg selv. Står forresten at pakken ble lastet opp for videre forsendelse fra Oslo kl. 11:00. Er ca. en time å kjøre fra Oslo til der jeg bor. Er det håp? Anonymkode: 202ae...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. oktober 2016 #2 Del Skrevet 26. oktober 2016 Spørs hvem som leverer? Kan være de har lager nærmere ditt omeråde som den skal til først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Del Skrevet 26. oktober 2016 PostNord. De har ikke terminal i området, nei. Nærmeste terminal er i Oslo.... Anonymkode: 202ae...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. oktober 2016 #4 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) ,,, Endret 8. oktober 2017 av Raiu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. oktober 2016 #5 Del Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: PostNord. De har ikke terminal i området, nei. Nærmeste terminal er i Oslo.... Anonymkode: 202ae...2ee PostNord har jo utleveringssteder i butikker. Man behøver ikke dra til deres terminaler, det er utlevering i butikk som gjelder. Der jeg bodde før hadde PostNord utlevering hos ICA, og der jeg bor nå har du utlevering hos Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Del Skrevet 26. oktober 2016 Takk for svar :-) Noen andre som har erfaringer med dette? Anonymkode: 202ae...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg bestiller nesten alt jeg kjøper på nettet,siden jeg bor på et lite med få butikker. Jeg har flere ganger fått pakker 1 dag før beregnet levering. Post Nord leverer vel også senere på dagen enn Posten(utfra når på døgnet jeg får hentemeldinger i hvert fall), så det gjør jo at det er mer tid å frakte pakken på innenfor hvert døgn. Anonymkode: 427fe...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Del Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, Million skrev: PostNord har jo utleveringssteder i butikker. Man behøver ikke dra til deres terminaler, det er utlevering i butikk som gjelder. Der jeg bodde før hadde PostNord utlevering hos ICA, og der jeg bor nå har du utlevering hos Kiwi. Hehe, det vet jeg. Vet hvilken butikk jeg skal hente varene på :-) Anonymkode: 202ae...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Del Skrevet 26. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestiller nesten alt jeg kjøper på nettet,siden jeg bor på et lite med få butikker. Jeg har flere ganger fått pakker 1 dag før beregnet levering. Post Nord leverer vel også senere på dagen enn Posten(utfra når på døgnet jeg får hentemeldinger i hvert fall), så det gjør jo at det er mer tid å frakte pakken på innenfor hvert døgn. Anonymkode: 427fe...a59 Tusen takk for svar! Da er det bare å krysse fingrene:-D Anonymkode: 202ae...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå