Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd 'den første' Anna Sui-parfymen? Den som heter kun Anna Sui - sort flaske, lilla 'firkant' på....

Synes de andre parfymene hennes er gode, men finner den ikke i parfymeriene. Ser de har den på SN, men vil gjerne vite LITT hva den lukter før jeg evt bestiller :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg mener å huske at den lukter søtt og roseaktig, nesten litt gammeldags. Ikke så mye frukt som de andre parfymene, i hvertfall. Nydelig flaske :)

Har ikke sett den her hjemme, tror jeg?

Har du sjekket anmeldelsene hos makeupalley.com, det er ofte nyttig (men parfyme hadde jeg aldri kjøpt uprøvd).

Skrevet

I utgangspunktet ville heller ikke jeg kjøpt uprøvd - men jeg har så gode erfaringer med andre Sui-parfymer i tillegg har jeg fått høre denne er sååå god og den kosta ikke veldig mye på SN så om det er full skjærings er det forsåvidt ingen krise...

Skrevet

Den 1ste til Anna Sui er bare deilig, yndlingsparfymen min, det. Lett og blomstrende, og liker du 'sommerfuglen' hennes vil du like denne.

Det er en duft jeg kunne gitt bort i gave uten for store bekymringer til de aller fleste av venninnene mine. Anbefales! Den finnes dessverre ikke i Norge.

Skrevet

Mild roseduft.

Har den og bruker den innimellom (faktisk i dag!), men har bare sett den på tax-free.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...