Gå til innhold

Bør jeg ta hintet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi har vært sammen i 4 måneder ca så jeg vil si at vi fortsatt dater. Han bor i en annen by men ikke så langt unna at vi ikke kan sees flere ganger i uka. Han er alltid hos meg, jeg aldri hos ham. Han har møtt par av mine nærmeste men jeg har ikke møtt en eneste venn av ham engang. Ikke vært hos ham heller, men han har en spes. bosituasjon. Likevel ikke så spes. at han ikke kan ta meg med.

Når vi ble sammen, sa han at han vil involvere meg i sitt liv. Han forteller mye om hverdagene sine og jeg trenger aldri å lure på hva han gjør eller hvor han er. Ting har vel naturlig dabbet så mye av det hete er borte, men vi har det veldig fint når vi er sammen. Jeg vet at vennene og kollegaene hans vet om meg men han tar meg aldri med ut i sin by. Jeg har tatt ham med ut i min både på middag og ut ellers. Har egentlig ingen grunn til å tro at han ikke er glad i meg, men bør dette ikke være ganske likt/gjensidig etter flere måneder? Føler at jeg gir, men får ikke like mye tilbake.

Bør jeg konfrontere eller bare la det ligge litt til siden han er ''typisk mann som sikkert ikke tenker så mye på sånt''?

Anonymkode: 2dc41...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en sånn typisk ting du må ta opp med han det gjelder og la han påvirke situasjonen. Det er nesten teit av deg å ta denne problemstillingen opp her på KG, "bør jeg ta hintet?". 

Du må jo snakke med HAN om deres forhold og hvorfor ting er sånn og sånn

Beklager at jeg høres litt hard ut, men jeg mener det virkelig sterkt. Det er visse ting som er fint å spørre om råd om her inne, men det er et forhold dere forsøker dere på? Hvis svaret er ja, så innebærer det å prate "sammen" om slike ting

Anonymkode: 66d96...0b5

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Kommunikasjon er tingen. 

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Beklager at det ikke ble nevnt i går, skjønner deres reaksjon: men jeg har tatt dette opp med ham, men han sier han skal ta meg med hjem til seg og gjør det ikke. Snakket om det to ganger, der jeg i siste omgang gravde dypere og lurte på om det handler om at han holder igjen med meg. Sa rett ut at jeg var litt lei meg for det og det skjønte han jo. Skulle ta meg med til seg han...men det skjer ikke.

Er ikke slik at jeg ikke vet hvordan han bor. Jeg ser det både på bilder og Facetime så han skjuler det ikke sånt sett. Jeg har også ved par anledninger foreslått aktivitet (for eksempel middag) med hans fam. og venner men det ble aldri nevnt igjen. Iom. at jeg må både har foreslått konkrete tilng til ham OG snakket om det to ganger, har jeg ikke lyst til å mase om det mer. I flere uker nå har vi bare hatt et fint og greit og alt flyter, men dette med fam. og venner nevnes ikke. Altså jeg føler jeg har brukt opp ''kvota'' mi med ham og kan ikke snakke med ham om det på en god stund.

Derfor trenger jeg deres råd.

TS

Anonymkode: 2dc41...147

Skrevet

Sikkert en eller annen grunn til at han ikke vil introdusere deg for venner/familie enda. Hvis dette er det eneste som er labert til nå, og ingenting annet skurrer (at dere har det fint sammen, kjærester osv) hadde jeg lagt bort tema i noen måneder og se hva som skjer. Bare forsøkt å være helt avslappet og nyte forelskelsen, bygge opp ting forutenom den biten.

Anonymkode: 1888a...395

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Dere dater fortsatt, da er det ikke så mye å forvente. Skjønner godt at han trekker seg unna. Det har dabbet av allerede og for mye inkludering i livet ditt = kan oppfattes som masete.

Skrevet

Jeg hadde blitt mistenksom, beklager det negative svaret mitt.... Lever han et dobbeltliv? Er han flau over meg? Jeg hadde stilt meg slike spørsmål, men nå er jeg mistenksom av natur.

Anonymkode: 70b53...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...